Kiva se tipujen painokaavio, voi kun osais itekkin tehdä
Beanin Piikkiöläiset ja muut
Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko
-
kochin-fani
Re: Beanin Piikkiöläiset ja muut
Sun maatiaiskukot on niin
värisiä!! Ja orpit
-
pikkutipu
Apua, multa loppuu sanat, kaikki ovat niin
. Pakko varmaan laittaa koneelle munis-esto, kun menee illat ihastellessa toisten kanoja (ja kilejä) ja haaveillessa omista! Tai siis lisää tahtois saada. On teillä vaan mielettömän upeita lintuja!
-
kochin-fani
Ai niin, mun piti vielä kysyä että miks se Sisu-tipu/-kukko asui sisällä (vai asuiko)? Ja miten te hoiditte sen siisteyspuolen? Muoks: On kyllä todella kesyn oloisia tirppoja... Ja nimet on ihania
Miten te oikeesti saatte noista niin kesyjä? En voi sanoa muuta, kuin että IHANAN oloista tuo teidän "tipuelämä" <3
Täytyy vielä sanoa että mainioita kuvia, varsinkin kun oon just hurahtanu piikkiöläisiin
Täytyy vielä sanoa että mainioita kuvia, varsinkin kun oon just hurahtanu piikkiöläisiin
-
Bean
Sisu oli meidän ensimmäinen tipu, joka kuoriutui omatekemästä hautomakoneesta (pahvilaatikko, vesiastia, olkia, lämpölamppu jne..kochin-fani kirjoitti:Ai niin, mun piti vielä kysyä että miks se Sisu-tipu/-kukko asui sisällä (vai asuiko)? Ja miten te hoiditte sen siisteyspuolen? Muoks: On kyllä todella kesyn oloisia tirppoja... Ja nimet on ihaniaMiten te oikeesti saatte noista niin kesyjä? En voi sanoa muuta, kuin että IHANAN oloista tuo teidän "tipuelämä" <3
-
kochin-fani
Ensi kesän tipuja odotellessa... Jospa joku innostuis meiltäkin hautomaan 
-
kaisumaria
- siebenbürger
Leijonamieli ja kanansa on jo uudessa kodissaan ja tutustuminen muihin asukkaisiin käynnissä. Meidän Buff-rouva ei tunnu tykkäävän Light-tytöistä mutta muuten kaikki ok,
kukot kiekuu kilpaa. Kääppäri-kukko ei olekaan kiekunut aikoihin, sekarotuinen jättikochin-kukko yrittää vielä näyttää olevansa herra talossa.
kukot kiekuu kilpaa. Kääppäri-kukko ei olekaan kiekunut aikoihin, sekarotuinen jättikochin-kukko yrittää vielä näyttää olevansa herra talossa.
Ei tästä mitään tule, mutta yritetään nyt kuitenkin