kukko vai kanan?
Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko
-
albatrossi
Re: kukko vai kanan?
Jatketaanpa tätä ikuisuus kysymystä, eli onkohan nämä kahden kuukauden ikäiset tiput kukkoja vai kanoja.
NO: 1 ja 2 (näissä tyrnistä ja alhoa) Veikkaisin että kukkoja?

NO: 3 (tyrnis) Sanoisin että kana?

NO: 4 (tässä 25% valkoista hybridiä ja 75% tyrnistä) Hiljaa toivon, että olis kana?

NO: 5 (Tyrnistä ja alhoa) Tästä en osaa sanoa mitään.

NO: 6 (Tyrnis)

NO: 1 uudestaan, tämän ryhdistä päättelin, että olis kukko.

Tämän rotuiset tiput olen tunnistanut jo 5 viikon ikäisenä, mutta tämä porukka joko kehittyy hitaasti tai sitten ne on kaikki kanoja..
Laittakaahan omat lottorivinne vetämään!
NO: 1 ja 2 (näissä tyrnistä ja alhoa) Veikkaisin että kukkoja?

NO: 3 (tyrnis) Sanoisin että kana?

NO: 4 (tässä 25% valkoista hybridiä ja 75% tyrnistä) Hiljaa toivon, että olis kana?

NO: 5 (Tyrnistä ja alhoa) Tästä en osaa sanoa mitään.

NO: 6 (Tyrnis)

NO: 1 uudestaan, tämän ryhdistä päättelin, että olis kukko.

Tämän rotuiset tiput olen tunnistanut jo 5 viikon ikäisenä, mutta tämä porukka joko kehittyy hitaasti tai sitten ne on kaikki kanoja..
Laittakaahan omat lottorivinne vetämään!
-
rilla
Voisivat olla kaikki kanojakin....
Mut jos pakko kukkoja veikata,niin 1 ja ehkä 2.
Mut voisin uskoa kanoiksikin. Eli ei mitään apua.
Mut jos pakko kukkoja veikata,niin 1 ja ehkä 2.
Mut voisin uskoa kanoiksikin. Eli ei mitään apua.
-
Raksu
Siis tästä rodusta ei mitään kokemusta mutta veikkaan kyllä että joka ainoa on kana 
-
Jo&Ni
veikkaasin et 1 ja 5 ainakin kiekuu jossain välis muilta voi muniakin odotella ...
-
albatrossi
Jos nuista tipuista joku olisikin kukko, niin ainakin hitaasti kehittyy, koska viime poikue kasvatti jo kuukauden iässä heltat ja harjan ja niillä on samat vanhemmat.. Tältä viime poikue näytti kuukauden iässä ja oli jo silloin ihan selvää että kukkojahan ne!

Ja eihän se ainakaan minua haittaa vaikka kaikki olisikin kanoja, koska viime poikueesta kaikki oli kukkoja.
Kiitos muuten kaikille lottoajille! Ilmotan muutaman viikon päästä että mitä niistä tuli. Vielä saa veikata!

Ja eihän se ainakaan minua haittaa vaikka kaikki olisikin kanoja, koska viime poikueesta kaikki oli kukkoja.
Kiitos muuten kaikille lottoajille! Ilmotan muutaman viikon päästä että mitä niistä tuli. Vielä saa veikata!
-
Jo&Ni
juu voi ne munia kaikkikin kunhan arvuuttelin ainaki jos noihin vertaa niin munii
-
albatrossi
Voi että jos oliski niin hyvä mäihä että oliski kaikki kanoja.. mut odotellaanhan vielä.. 
-
pipsukka
Mä sanon, että kaikki on kanoja.
Mulla 7kpl alhoja ja ovat kuukauden ikäisiä ja niistäkin jo näkee viidestä , mitä ovat..kaksi vielä epä selvää. 
-
albatrossi
Kyllä nyt alan vihdoin uskomaan että siellä on 6 kanaa, kun luin nuita muita keskusteluja ja teidänkin mielestä ovat kanoja.
Nyt on kanasatsi myös paikoillaan, nimittäin meillä haudotuista poikueista on tullut tasan yksi kana!