Tipujen haudontaa vanhalla koneella
Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko
Tipujen haudontaa vanhalla koneella
Appiukon varastosta kaivoin vuosikymmen sitten hautomakoneen. Varmaankin jonkun itsekyhäämä. Ei voi kyllä kuin kehua tätä vanhaa puurtajaa lämpötilat pysyy hyvin kohdillaan sekä kosteudet. Ikää koneella on anakin 40 vuotta. Aina antanut terveitä tipuja <3 *koputtaa puuta*
Nyt otin muutaman vuoden jälkeen sen taas käyttöön ja 100% itävyys tällähetkellä. Kumpa kaikki menisi loppuunsaakka hyvin.
Eilen haudontavuorokausi 5 ja näytti tältä.
Miksi ne ei kehity nopeammin vaikka istuu koneen vieressä ja tuijottaa
Nyt otin muutaman vuoden jälkeen sen taas käyttöön ja 100% itävyys tällähetkellä. Kumpa kaikki menisi loppuunsaakka hyvin.
Eilen haudontavuorokausi 5 ja näytti tältä.
Miksi ne ei kehity nopeammin vaikka istuu koneen vieressä ja tuijottaa
Re: Tipujen haudontaa vanhalla koneella
onnea haudontaan! Toivottavasti pysyvät kaikki mukana loppuun saakka
Kiitos
Mä MOKASIN! lipsahti muna, ja siihen tuli pien särö kun kääntelin. Mitään ei vuoda ulos, laitoin laastarin
Mitä teen, onko sillä mitään toivoa? vai poistanko suosiolla koneesta?
en kestä, miten voin olla noin mämmikoura.
Mä MOKASIN! lipsahti muna, ja siihen tuli pien särö kun kääntelin. Mitään ei vuoda ulos, laitoin laastarin
Mitä teen, onko sillä mitään toivoa? vai poistanko suosiolla koneesta?
en kestä, miten voin olla noin mämmikoura.
on mullakin muutama lipsahtanut, onneksi aina ihan alku valaisussa! Ei harmita ihan niin kuin sellainen joka on melkein loppuun kehittynyt. Vastasinkin jo toiseen ketjuun sulle mut joo, älä murehdi, näitä sattuu kaikille! Mut usko tai älä oot vast edes todella varovainen valaisus mulla viime keväänä kun valaisin niin hyppäs kissa olkapäälle ja yks meni sit kokkeliks lattialle, ja muistoksi jäi kissan kynnen jäljet niskaan..
Auts. Olen pitänyt koirat, lapset yms eläväiset pois etteivät tule tönimään. miten voikin jurppia näin paljon. Nyt en koske noihin, kääntelen ja läpivalaisen viikon päästä
Onneksi oli oma muna eikä kaverin jolle myös haudon pientä erää samalla.
Onneksi oli oma muna eikä kaverin jolle myös haudon pientä erää samalla.
ollaankos siellä kuorissa hengissä? oletko valaissut? Täällä taas ekas munassa särö 7llä kuoriutumispäivä huomenna! Nyt pitäis töissä jaksaa vielä jännitystä. Vaikka tuskin kukaan vielä päivällä munasta on tullut
Toistaiseksi kaikki elää, paitsi ne 6 luomumunaa jotka hain marketista
Vielä puolet jäljellä..
Vielä puolet jäljellä..
Kananmunan haudonta-aika 21- mites koneessa?
Miten täsmällinen teillä on ollut tuo hautoma-aika kun koneella olette hautoneet? Onko juuri 21 vrk vai enemmä tai vähemmän? Viikon lopulla pitäisi alkaa tapahtumaan
Re: Kananmunan haudonta-aika 21- mites koneessa?
20-22vrk. Isommat rodut vähän myöhemmin, ja pienemmät aiemmin aika hyvin tuo 21 vrk kuitenkin pitää kutinsa
Re: Kananmunan haudonta-aika 21- mites koneessa?
Melkein jyrsin kynsiäni. Olen hautonut ennenkin, mutta nyt vasta lukenut tuosta, että kääntely pitäisi lopettaa paria päivää ennen. Aina olen kyllä käännellyt siihen asti kunnes kuoriutuminen alkaa ja ei ole ollut harmia. Ehkä nyt annan niille rauhan paria päivää ennen h-hetkeä