Tervehys vain kaikille!
Olen käynyt täällä munanetissä jonkin aikaa, kun hupsista vaan, hurahin ja päätin että otan kanoja, jotta ei vapaa-ajan ongelmia tule edelleenkään.

Minua on kyllä hieman höyryytetty asiaan jo parisen vuotta mutta kun pihassa asustelee tällä hetkellä siipan ja tyttöni lisäksi kolme kylmäveristä hevosta, kolme erirotuista koiraa painoluokassa 20kg kevyin ja 61kg massavin, kissoja on kaksi, molemmat huolettomia "ruunia".

Näinollen arvellutti uusi aluevaltaus että mitenkäs ne kanat sitten vielä kerkee.. Mutta..yllytyshullu varmaan hieman olen.. Nyt askarrellaan väliaikainen asunto kahdelle kanarouvalle jotta kesällä saadaan ne ulos, kukko odottelee varattuna ja tietämättömänä että saa oman haaremin ja hautomakoneessa on 10 pikkuruista munaa valmistumassa(toivottavasti erinomaisin tuloksin) päivä 5 on täynnä.
Tarkoitus olisi pitää kanoja jotta saamme munia ja joskus jotain pataankin. Kokki mieskin saa päästää luovuuden valloilleen munien suhteen jos kaikki menee hyvin ja rouvat kotiutuvat.
Kiitos paljon munanettiläisille tähän asti kaikesta informaatiosta mitä olen täältä saanut. Kanaharrastelija kavereitanikin olen jo päässyt hauskuuttamaan kysymyksillä

ja voin sanoa että heillä on ollut hauskaa. Innolla odottelen kanarouvien hakua