Itku pääs illalla. Nämä on olleet mulle ne kaikkein omimmat töpsöttöjät

Mun sylivauvoja jokka tuli jalkoihin piiloon kun plymouth rock kana kiusasi ja mie olin että

Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko
Eikö sinun ole mahdollista pitää kukkoja itselläsi? Jos ei, niin toivottavasti löytäjät hyvät koditKiyry87 kirjoitti:Voi p##ka sitten. Eli pojat etsivät kotia nyt.
Itku pääs illalla. Nämä on olleet mulle ne kaikkein omimmat töpsöttöjätEn mie niitä syödäkään pysty.
Mun sylivauvoja jokka tuli jalkoihin piiloon kun plymouth rock kana kiusasi ja mie olin ettäsoo soo...
Tahtoo ruskean jättikanan samalla luonteellaPiiaH kirjoitti: Tuo Ruska on vaan niinItse pidän myös tuosta ruskeasta väristä jätillä kovasti. Ja tämä yksilö on vielä luonteeltaankin niin ihana. Kova tyttö munimaan, hautoi tunnollisesti ja tipuja hoitaa huolella. eli kaikin puolin hyvä kana
Kaikki kääntyi parhain päin. Naapurille mainitsin niin se tuli kattoon ja nappasi kainaloon että nämä muuttaa meillekochin-fani kirjoitti:Eikö sinun ole mahdollista pitää kukkoja itselläsi? Jos ei, niin toivottavasti löytäjät hyvät koditKiyry87 kirjoitti:Voi p##ka sitten. Eli pojat etsivät kotia nyt.
Itku pääs illalla. Nämä on olleet mulle ne kaikkein omimmat töpsöttöjät En mie niitä syödäkään pysty.
Mun sylivauvoja jokka tuli jalkoihin piiloon kun plymouth rock kana kiusasi ja mie olin ettäsoo soo...
HienoaKiyry87 kirjoitti: Kaikki kääntyi parhain päin. Naapurille mainitsin niin se tuli kattoon ja nappasi kainaloon että nämä muuttaa meille![]()
Sillä oli kukon vaihto edessä sekalaumaan ja ihastui poikiin täysin. Ja mie voin käydä katsomassa.
Noiden oli tarkoitus olla mun "koristus" kanoja kun pidän maatiaisia ja olen alkamassa poikastuottaja. Olisi liian riskiä piettää kukkoa jos se vahinko käy ja karkaa.
Jos kana karkaa ja munii väärään paikkaan on helppo vain syödä munat pois ja kerätä uudet kun on porukat erotettu.
Mutta jos kukko polkaisee niin meneekin jo vaikeammaksi
Ohhoh, johan on teillä painava rouva!!sannikki kirjoitti:En meinannut jaksaa nostaa mokomaa kanaa![]()