Kakkapaakut varpaissa
Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri
-
Kanalako
Kakkapaakut varpaissa
Viidestä kanasta kahdelle on tullut viimepäivinä osiin varpaista kakkapaakut. Onko vinkkejä miten ne saisi pois? Ja miksihän vain osalle on tullut tuollaiset? 
-
kaisumaria
- siebenbürger
Re: Kakkapaakut varpaissa
Itse koitan ekaks ihan kynnellä raaputtaa pois. Jos ei auta, niin otan hohtimet/sakset/puukon ja yritän saada paakun halkeamaan. Kun vaan saa jonkun aukon kynteen saakka niin homma onkin jo helppoa. Itse leikkelen nykyään aika usein kynsiä eikä noita kakkapaakkuja tule lyhyisiin kynsiin.
Ei tästä mitään tule, mutta yritetään nyt kuitenkin
-
sannikki
Meillä tuli viiriäisille kakkapaakkuja, vain silloin kun alkoi olla liikaan sotkua
Kanoilla ei ole ollut ikinä, mutta viiriäisissä huomasin että tietylle värille tuli helpommin kuin muille 
-
tinttu
Mulla tuolla sekostusten kanalassa tulee brahmasekoituksille, ei muille mut ne onkin aika kikkanavarpaita. En ees ole ajatellut että voi kynsiä leikata! Mistä tietää miten paljon, kun on tumma kynsi? Mutta ois tosiaan ideaa sitten meilläkin tehdä niille pedikyyri kakkavarvaspesun päälle.
-
kaisumaria
- siebenbürger
Sama homma kun koirien kynsien leikkaamisessa, samalla välineelläkin. Pikkusen kärjestä ettei osu verisuoneen, mieluummin vähän kerrallaan ja vähän tiheämmin kuin
reilusti ja paljon kerrallaan.
reilusti ja paljon kerrallaan.
Ei tästä mitään tule, mutta yritetään nyt kuitenkin
-
Iita
(Mikähän lukihäiriö täällä on menossa.Luin Kaakaopavut varpaissa.........
.. )