Plymarin haudonta

kysymyksiä ja vinkkejä haudonnasta sekä tipujen hoidosta

Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko

Vastaa Viestiin
miukki

Plymarin haudonta

Viesti Kirjoittaja miukki »

Miten hyviä hautojia plymarit on? mulla lättyilee toista päivää yks niin mietin vaan et uskaltaakohan sen alle lähtee ostamaan munia? :smt001
sannikki

Re: Plymarin haudonta

Viesti Kirjoittaja sannikki »

Käsittääkseni eivät juurikaan haudo, eli jos sulle sellanen yksilö on niin pidä kiinni kynsin ja hampain :)
vinski

Viesti Kirjoittaja vinski »

Minulla ainakin plymari kana hautoi ja hoiti poikaset mallikkaasti!
rilla

Viesti Kirjoittaja rilla »

Mulla kerran aloitti, mut se kyllä jätti reilun viikon päästä pesänsä. Mut kyllä kai ne ihan tuloksekkaasti hautovatkin.

Mun mielestä on hyvä, ettei meillä haudokaan, kun hautovia on muutenkin liikaa.
Viime kesänä kumpikaan mun plymareista ei edes suunnitellu haudontaa. :smt002
miukki

No täytyy toivoo että jaksais hautoo :smt001 6 päivä meneillään ja kaikissa 15munassa kehitystä. Täytyy kyl toivoo ettei kaikki kuoriudu muuten oon pulassa :smt003
miukki

miten tarkka toi 21vrk on ku tänään tuli se täyteen mut mitään ei oo viel tapahtunu? kaikissa munissa kyl vipinää sisällä?
HiltaHelikopteri
kukkoilija

Viesti Kirjoittaja HiltaHelikopteri »

Voi se viivästyä parikin päivää, odottele vaan rauhassa :smt045 Onko kana pitänyt pidempiä taukoja haudonnassa?
miukki

Okeei. Ei oo pitäny, ku oon saanu nostaa sen joka päivä jalottelee ku ei viitti käydä syömässä olenkaan
miukki

nyt vasta alko tapahtumaan ensimmäisestä muna kuuluu piipitys ja on reikä=) :smt055
miukki

Toinen tipu tupsasti eilen :smt055 ja tänään ku läpivalasin munia niin yhdessä oli jo ilmatilaan tungettu :smt001 Kauheen kauan kestää tällänen kanan alta kuoriutuminen :smt012
Vastaa Viestiin