Kuulostaa kivalta mökiltä
Roduista voin suositella tietty vain näitä joista itsellä on kokemusta, muut sitten suosittelevat lisää
Käppänät eli kääpiökotsit on mun makuun aivan hellyttävän näköisiä palleroisine olemuksineen ja höyhenpöksyineen. Mun käppänät ei tunnu olevan niin kylmänarkoja kuin toiset kääpiöt, tämä kaksikko ulkoilee kylmemmilläkin säillä. Kovia hautomaan, todella kovia!
Mille fleur on kaunis kuin koru. Millet on myös tosi kesyjä ja seurallisia, mutta niin kai kaikki kääpiöt? Ainakin mulla tuntuvat olevan. Millet on myös hautojia.
Antwerpen on tosi pieni, edellisiä selvästi pienempi. Mun Dafi on kooltaan jotain rastaan ja naakan väliltä. En muuten ole partanaamojen iso fani, mutta antwerpen näyttää tosi hauskalta poskipartoineen, sillä on niin olemattoman pieni harjakin ettei se oikeastaan näytä edes kanalta. Puluksi sitä joku joskus sanoikin

Dafi on myös niin kesy että lentää itse olkapäälle ja muutenkin tunkee aina seuraan. Todella toivon, että tää ei olis hautomahullu, kevät sitten näyttää... Munatkin on liikuttavan pieniä, vain noin puolitoista kertaa viirunmunan kokoisia.
Mulla on sitten vaan aika suppea kokemus kyseisistä roduista kun en kasvata kumpaakaan ja kanojakin mulla on ollut vasta reilun vuoden. Ja muutenkin mulla on tää "kerää kaikki kivat" -meininki, eli rotujen edustajia on aina vaan muutama nokka.