axilur-kuurin jälkeen munat tipuille?
Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri
-
ellikki
axilur-kuurin jälkeen munat tipuille?
Syötin isoille kanoille axilur-tabletteja.
Voinkohan antaa noita "varoajan" munia pienille tipuille (jotka ehkä kohta kuoriutuu?) tai isommille nuorikoille.
Voinkohan antaa noita "varoajan" munia pienille tipuille (jotka ehkä kohta kuoriutuu?) tai isommille nuorikoille.
-
Bella
Re: axilur-kuurin jälkeen munat tipuille?
Koirille ja isommille tipuille olen ainakin keitettyjä kananmunia "matokuurin" jälkeen
itse antanut eikä mitään haittaa ole ollut. Itsekkin syönyt n. viikon päästä.
Eiköhän nuo nykyajan matolääkkeet ole melko turvallisia kun niistä monia annetaan
tiineille ja imettäville eläimillekin esim. Axilurin ohjeessa on tuo tiineen koiran tehokuuri reilu
n.37 päivää matolääkettä jatkuvasti 50mg/kg
itse antanut eikä mitään haittaa ole ollut. Itsekkin syönyt n. viikon päästä.
Eiköhän nuo nykyajan matolääkkeet ole melko turvallisia kun niistä monia annetaan
tiineille ja imettäville eläimillekin esim. Axilurin ohjeessa on tuo tiineen koiran tehokuuri reilu
n.37 päivää matolääkettä jatkuvasti 50mg/kg
-
Iloinen Aasi
Tässä elämäni ensimmäistä kanojen&ankkojen madotusta suunnitellessa, mietin myös, että mihin ne varoaikamunat lykkäisin. Kurjaa, jos ihan hukkaan menisivät
Onko vielä lisää kokemuksia tästä?
- tipsi
- riikinkukko
Mä olen antanut yhdelle tutulle niitä koiranruuaksi (ihan ekan päivän munia en), ja sitten tyhjännyt munamaalausta harrastaville maalattaviksi.
Ankkoja, kanoja ja lampaita.
-
hen-na
Minä oon muunmuassa antanu isälle matolääke munia, kun se on innokas minkkiloukkuilia ja sanoi, että minkkiä tulee kovasti, kun on munia loukkaassa! Yleensähän sanotaan, että minkki karttaa kyllä lääkityt jutut, mutta ei ainaskaan axilurmuniaIloinen Aasi kirjoitti:Tässä elämäni ensimmäistä kanojen&ankkojen madotusta suunnitellessa, mietin myös, että mihin ne varoaikamunat lykkäisin. Kurjaa, jos ihan hukkaan menisivät![]()
- HiltaHelikopteri
- kukkoilija
Hihii, todistaisiko ^ tämä, ettei siitä jää jäämiä muniin?hen-na kirjoitti:Yleensähän sanotaan, että minkki karttaa kyllä lääkityt jutut, mutta ei ainaskaan axilurmunia
-
hen-na
^Itekkin mietin tuota. Nyt on madotus taas eessä ja luulen, että en pidä kuin viikon varoajan (eikös ohjeistettu ollu 3viikkoa?!).. Ihan vaan mielenrauhani vuoksi. Ei itessä mitään, mut en lapsille halua syöttää..