Mitä tänään kuuluu?

yleistä jutustelua

Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko

Vastaa Viestiin
pipsukka

Re: Mitä tänään kuuluu?

Viesti Kirjoittaja pipsukka »

Tupuna: Sorry, en ollut lukenut kunnolla viestejäsi. Ja tarjosin sinulle toisessa viesti ketjussa kukkoa, mutta sinullahan on jo kukko. Kun oli kuvia vain kanoista. Mutta kovasti onnea kanoista ja kukosta. Ja tulevista tipuloista. Alhot ovat kovia hautomaan, niin eiköhän sinullekkin tipuja tule viimistään keväällä. :smt023
Tupuna

Viesti Kirjoittaja Tupuna »

Heh, kukko tosiaan löytyy - itseasiassa useampikin :)

Ollut tässä vähän vaikea päättää kenet jätän kanojen kanssa asustelemaan kun on useampi johon olen ehtinyt kiintymään, vaikka ei pitänyt.. :smt012
Sipra

Viesti Kirjoittaja Sipra »

Meidän Kiuruvetiset kanaset antoivat ihanan yllärin tänään :smt047 . Poikani Miro löysi 11 munaa pesistä eli meillä on alettu munimaan :smt060 !
miukki

Viesti Kirjoittaja miukki »

Tänään oli ilmestynyt eka plymouth rockin muna :smt049
Hellan lettas

Viesti Kirjoittaja Hellan lettas »

PAKKO tämä on täälläkin hehkuttaa,johan meidän munat onki jo joka saitilla! Mutta ensimmäinen nuorikko ja sen ensimmäinen muna tänään! ikää viikkoa vaille 5kk!

Kuva
harrastaja

Viesti Kirjoittaja harrastaja »

Tään tutkailtu silkkitipujen pyllyjä ja taitais ola 3 tipukanaa
maina

Viesti Kirjoittaja maina »

Valtakunnassa kaikki hyvin. :D
mik

Viesti Kirjoittaja mik »

Mä jouduin tänään lopettamaan mun Herra Heikki Hetulan. Kalkkunaukon. Ja tunnustan, et mä hautaan sen. Hra Hetula oli niin mun lellikkilemmikki, et mun vaan on pakko. Eikä se riitä, et hautaisin sen jämät, se ei oo sama. Pakko laittaa koko kalkatti sinne, mulla on liian vahva tunneside siihen. Ihan samaan jonoon menee touho-kissan ja tinka-koiran kanssa. Lemmikkien muistomaahan. :smt010
kaisumaria
siebenbürger

Viesti Kirjoittaja kaisumaria »

Meillä on kanssa mun oma Rudolf-kalkkuna (musta) ja miehen Hans-kalkkuna (valkoinen) haudattu maahan, mäelle lintutarhan takapuolelle, josta näkee hyvin tarhaan. Siellä on myös joitakin muita lintuja. Yleensä kuolleet (siis ei teurastetut) linnut ja riistan roippeet viedään metsään aukealle paikalle kuusen alle merikotkien syötäväksi.
Ei tästä mitään tule, mutta yritetään nyt kuitenkin
Iloisten Munatalo

Viesti Kirjoittaja Iloisten Munatalo »

Kukkoja laitettu eilen pakkaseen 7 kipaletta. Nyt sekin urakka on lopulta tehty. Ei mitään miellyttävää hommaa mutta lohdutin itteäni koko ajan että onnellisia olivat ja kaikki nopeasti ohi.
Sattui vaan melko "koominen" tapaus siinä teurastuksen ohessa ... mun tilaamani munakennolähetys saapui siinä samaan aikaan ja juuri kun isäntä oli kirvestä heilauttanut ja mulla päätön kukko siinä käsissä niin tulee pihaan postin lähetti, pysähtyy kuin seinään, nielaisee kerran, pari ja saa juuri ja juuri kysytyksi olenko lähetyksessä mainittu vastaanottaja? Juu olenhan minä! tuumaan reippaana ja lähden kävälemään kohti. Se otti muutaman askeleen taakse ... Tuota, tuota.... tähän tarttis allekirjoituksen? .... juu hetki vaan, annoin kukon sitten isännälle ja menin pojan luokse, se tuijotti minua koko ajan ihan kalpeena ... kiitos! ja lähti kuin ohjus. No jatkettiin hommia ja sitten kun lopulta menin sisään niin ymmärsin miksi se niin minua tuijotti! Mulla oli naamassa roiskeita ja muutenkin olin pikkuisen punakkaa takinrinnuksista kun yksi aiemmista kukoista onnistui siinä riiputtaessa roiskimaan päälleni ... Raukka lähettipoika varmaan näki painajaisia viime yönä :oops:
Xaus

Viesti Kirjoittaja Xaus »

:smt005 Kaikkea ne lähetitkin joutuvat kokea. :smt005
ninanni

Viesti Kirjoittaja ninanni »

nauroin ihan kipeenä munatalon tapaukselle :smt044 ei taida lähettipoika hetkeen nukkua kunnolla öitään ;)
pirpeliini

Viesti Kirjoittaja pirpeliini »

On siinä varmaan ollu kavereille kertomista :smt005
Tupuna

Viesti Kirjoittaja Tupuna »

Ei hyvää päivää mä nauroin tuolle tilanteelle! :smt003 :smt003
vardenji

Viesti Kirjoittaja vardenji »

:smt005
Täällä joskus kävi saman tapasesti, mä vaan perkasin supin nahkaa ja tänne tuli joku ulkomaalanen joka olis sisälle halunnu. Koitti monellaki verukkeella ja kyttäs koko ajan pelokkaan olosesti mun kädessä olevaa isoo puukkoo. Mainittavaa se nahan löyhkä mun ympärillä :smt047
Kun ekat kalkkunat täällä teurastettiin, teurastuskaveri sai niin isot roiskeet päälleen et päätti olla menemättä kaupan kautta kotiin ettei sille tilata ambulanssia...
Vastaa Viestiin