Butteja keväälle/kesälle 2012

juttuja muista linnuista kuin kanoista

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

Paltsi

Re: Butteja keväälle/kesälle 2012

Viesti Kirjoittaja Paltsi »

Meillä viime kesän suurin viljaruokittu oli 17 kg.
Maattari
lindell

Viesti Kirjoittaja Maattari »

Meillä butit munivat hedelmöittyneitä munia :shock: jos se sama sääntö pätee kalkkunan muniin mikä on kananmunissa, siis se häränsilmä. Luojan kiitos että mulla ei ole hautomakonetta, mihin mä moiset paskatykit mahduttaisin talvella, mutta jos olisi kone niin ihan pakkohan niitä olisi haudottaa :smt040 .
Sekulikanoja, vuohia, koiria ja kissoja.

The darkest places in hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of (moral) crisis. D. Alighieri
mio

Viesti Kirjoittaja mio »

Mä voisin sit ostaa sulta niitä paskatykintipuja :smt005 Meidän ekat butit nyt kasvamassa ja voi jestas miten oon ihan rakastunu noihin. Miten sitä osaa olla ilman kalkkuja kun nuo pataan päätyvät? Pitäis olla eri-ikäisiä butteja koko ajan kasvamassa :smt001
Maattari
lindell

Viesti Kirjoittaja Maattari »

Mio mä muistan tämän ensi vuonna kun olen haudottanut niitä :smt005 , koneenostoa sunnittelen, mietinnässä vaan kuinka iso :-"
Sekulikanoja, vuohia, koiria ja kissoja.

The darkest places in hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of (moral) crisis. D. Alighieri
HiltaHelikopteri
kukkoilija

Viesti Kirjoittaja HiltaHelikopteri »

Ilman muuta haudonta pystyyn! Kumoutuisi sitten sekin "myytti", etteivät butit lisäänny kuin keinosiemennyksellä :smt047
Xaus

Viesti Kirjoittaja Xaus »

Mulla olis Maattari hautomakone, tuotko tullessas munia? :smt040 Saat kyllä tiput, jos niitä tulee. Talvella ei itse jaksais noita paskatykkejä... Paitsi joululounaalla. :smt005
mio

Viesti Kirjoittaja mio »

Maattari: muista vaan :) Tässä paskanlappamismäärässä ei muutama butti tunnu enää missään :smt005
Vastaa Viestiin