Kyllä laara kuulostaa sille ,että meillä on sama mies!

Elääköhän se kaksoiselämää?

MEillä aika samanmoine päivärytmikin ja just tuo kaiken romppeen keräily ja säästely,,Voin ihan hyvällä omalla tunnolla sanoa kans,että mitä meil ei oo ,sitei tartte.

Kaikkee on ja paljo! Erinäisiä katoksia ja latoja,pajat ja hallit,,kaikki pursuaa jos jonkin moista rompetta,mä oon ite semmonen,että nakkaa helposti pois tai poltan,,mies kulkee katellen,mitä se taason viskannut menemään ja joskus jopa pelastaa talteen

Konemiehen vaimo,minkäs teet? Markki täynnä kymmeniä härveleitä,että vois luulla jonkinsortin koneen myynti liikkeeksi,ei voi mitää,,näin se menee.Silmä tottuu.
Ja mä oon ihan samanlainen;kun sinä.Otan kiltisti vasaran ja porakoneen kätöseen ja alan ite tekemään,,ihan kelpo kotuksia on syntynyt,mutta jossain vaiheessa alan turheutua ja sitten ala oikaista,,siitä ei mies tykkäää,,sillon sanotaanki,ETTÄ TEE ITE! Äläö arvostele,kun et ite oo ollu auttamassa

,,Ei ne kovin kauheita voi olla,kun ukko sanoi,kun uudet rappuset tuohon tupaan pitää ja v'ärkit on tuolla jo valmiina,että tee sinä,,hän käy viisaamassa ja kattomassa välillä,,kyllä se mein äiti ne osaa

Niimpä niin! Mut kanala menee ny rappusien edelle ja se laajennus! Sisälle aina pääsee ,,nostaa vähän jalkaa ylemmäs ,tekee hyvää lonkillekkin.
Voi surku niitä tipuja

Mä oon ennakoinu kans tuon lasten tivun hoidon ja ovi sinne on lukossa,,ja valvonnassa sitte hoidetaan parhaiten,,näin siinä kävis meilläki kun on pian 1v,,3v,, ja 4v,,12v,ja 21v,,

no noista isommista ei oo enää suurempaa vaaraa

.Eilen oli pojan synttärit tänään miniän,,kakkua kakkua kakkua,,nyt vessaan ja tivuille aluset vaihtoon,,sottaavat kuin viimeistä päivää

Niin ja voi ei kun ovat ihania,,pikku pikku siipisulat on ilmestyneet ja pyrstöä