"Laiskan" miehen komposti tai naisen

yleistä jutustelua

Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko

Vastaa Viestiin
nasse10

"Laiskan" miehen komposti tai naisen

Viesti Kirjoittaja nasse10 »

Tein kompostin joku 2mx2m laudoista noin 40cm korkean sinne kun heittelee mitä jätettä nyt kompostiin tulee niin kanat sekottaa päivän mittaan kompostin ja syö ite parhaan palat päältä mutta muut jää kompostoitavaksi.
Eikä tarvi talikkoa.
Meillä kyllä kanat vapaana mut miksi ei toimi aitauksessakin samalla lailla.
Hauskaa katseltavaa kun tavara lentää ja hirmu monttuja kaivavat ei telkkaria tarvitse kun on kanat :smt001
taikku

Re: "Laiskan" miehen komposti tai naisen

Viesti Kirjoittaja taikku »

Minulle kelpaisi samanlainen, mutta tarttis varmaan korkeutta olla 2m ettei koirat sitten olisi siellä ja :smt002 Vakavissani, siis haluaisin kompostin (vaikka osto sellaisen), tynnyrissä voisi polttaa kaiken palavan, mutta mun ukko ei sitä tajuu... kaikki vaan roskikseen... roska-auto käy kerran kuussa ja mies pomppiin roskien päällä, että kaikki mahtuisi ja taitaa töihin mennessä viedä jotakin jonnekkin... :smt012
vardenji

Viesti Kirjoittaja vardenji »

Mä taas tiedän yhden vastakohdan. Ei heitä mitään pois, vaan jos kuvittelee tavaralle olevan lisäkäyttöä, hamstraa sen, roskat joko kopostoi tai polttaa ite. Siis myös kaikki ongelmajätteet, joita ei välttis sais edes polttaa... No toisaalta tää henkilö ei laita jouluks kolmemetristä roskarovioo joutomaalle, jossa palaa kans spraytölkit ym räjähtävää, niin kun pappa vielä eläessään teki...
Kotkottaja

Viesti Kirjoittaja Kotkottaja »

Minä tein laiskana kompostin trukkilavoista :smt001 Sitä ennen ne olivat kesäpossujen mökkinä... Kaikki käyttöön :smt005
kaisumaria
siebenbürger

Viesti Kirjoittaja kaisumaria »

Kanatarhaan voiskin siirtää jonkun kehikon kompostiksi/leikkikehäksi. Hyvä idea :smt023 .
Ei tästä mitään tule, mutta yritetään nyt kuitenkin
Vastaa Viestiin