Söpö iltapusu
Ankkojen hankinnasta??
Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri
-
meto66
-
Mimmi
Kiitos kiitos!! Olen kyllä aivan onnesta mykkyrällä.. Ankat vaikuttavat aika tyytyväisiltä oloihinsa, tosin Aku mulle aina vähän tuhahtelee.. Herkut on vähän hakusessa, vedessä liotettu vaalea leipä näyttäis olevan aika mieleistä!
Sitä ne ottivat kädestäkin..
Allas vaikuttaa ihan toimivalta ratkaisulta eikä se tosiaan niin pahan näköinenkään ole. Tähän mennessä on yksi ongelma: ankat eivät pääse itse pois altaasta! (Tai sitten ne eivät halua??) Sinne ne kyllä syöksyy pää edellä!
Oikeasti siis näin niiden yrittävän pois, mutta reunat on sitten kuitenkin aika jyrkät ja pressu tietysti liukas.. Laitoin loivimpaan kohtaan kiviä poluksi, mutta näyttävät olevan vähän omapäisiä eikä se reitti ainakaan vielä kelvannut. No, tänään jo neidistä näin ilmeestä, milloin aamukylpy riitti ja nostin sen altaan laidalle.. Taitavat tottua aika hyvään palveluun??
Niiden vesileikkejä, peseytymistä ja kuivattelua voisin (ainakin nyt aluksi) tuijotella koko ajan.. Kauhean hassun näköisiä!! :tongue1:

Allas vaikuttaa ihan toimivalta ratkaisulta eikä se tosiaan niin pahan näköinenkään ole. Tähän mennessä on yksi ongelma: ankat eivät pääse itse pois altaasta! (Tai sitten ne eivät halua??) Sinne ne kyllä syöksyy pää edellä!
Oikeasti siis näin niiden yrittävän pois, mutta reunat on sitten kuitenkin aika jyrkät ja pressu tietysti liukas.. Laitoin loivimpaan kohtaan kiviä poluksi, mutta näyttävät olevan vähän omapäisiä eikä se reitti ainakaan vielä kelvannut. No, tänään jo neidistä näin ilmeestä, milloin aamukylpy riitti ja nostin sen altaan laidalle.. Taitavat tottua aika hyvään palveluun??
Niiden vesileikkejä, peseytymistä ja kuivattelua voisin (ainakin nyt aluksi) tuijotella koko ajan.. Kauhean hassun näköisiä!! :tongue1:

-
Kieku
- HiltaHelikopteri
- kukkoilija
-
Mimmi
Hihihi, meikä hihittelee ääneen töissä
Onkohan Helmi tyytyväinen kuin saa olla selibaatissa, vai kaipaakohan se ööö.. hellyydenosoituksia. Ainakin niskaan on kasvanut höyhenet takaisin. Pomo kun ei vielä taida olla sukukypsä, joskus näyttäisi siltä että Helmi sitä yrittää kosiskella
Helmi muuten on laihtunut kun on joutunut Pomon ja Kauniin Vaalean perässä uimaan ympäri saarta. Aluksi ei meinannut pysyä perässä, mutta nykyään ei ole ongelmia. Helmiskäinen on siis nykyään sutjakka ankka
Mikä siis on hyvä, kun ne kummiskin pulskistuu talvella kun eivät saa yhtä paljon liikuntaa.
Ankkojen tuijottelusta muuten, mäkään en ole vielä siitä saanut tarpeekseni
Helmi muuten on laihtunut kun on joutunut Pomon ja Kauniin Vaalean perässä uimaan ympäri saarta. Aluksi ei meinannut pysyä perässä, mutta nykyään ei ole ongelmia. Helmiskäinen on siis nykyään sutjakka ankka
Ankkojen tuijottelusta muuten, mäkään en ole vielä siitä saanut tarpeekseni
Ankkoja, kanoja ja lampaita.