Vähän harmittaa, kun olen luullut, että kanat ei saa olla edes omassa häkissäänkään ulkona.. Olishan ne tarenneet jo aiemminkin käymään ulkona haukkaamassa raitista ilmaa.. Nooh, ensi keväänä sitten
Ulkonapitokielto 2012
Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri
-
kuumakesä
Re: Ulkonapitokielto 2012
Meidän kanaset on ulkoilleet häkissään vapusta asti.
Varmistin asian vielä evirasta, ei kuulemma ole estettä eikä haittaa ulkoilusta, kun eivät pääse muiden lintujen kanssa tekemisiin. Irti siis en ole pitänyt, mutta tuossa ulkohäkissään ovat sen verran innoissaan, ettei ne kovin mielellään mene takaisin sisälle, edes yöksi.
Olikin ihana katsoa, kun ne ensimmäistä kertaa moneen kuukauteen pääsivät ulos
Kyllä siinä riitti taivaassakin ihmettelemistä
Vähän harmittaa, kun olen luullut, että kanat ei saa olla edes omassa häkissäänkään ulkona.. Olishan ne tarenneet jo aiemminkin käymään ulkona haukkaamassa raitista ilmaa.. Nooh, ensi keväänä sitten
-
kanatar
Oliko se läänineläinlääkäri vai kunnaneläinlääkäri, jolle piti ilmoittaa, jos kanat on jo katetussa tarhassa?
-
kaakatin
Kunnan eläinlääkärille ilmoitetaan, mutta kymmenen päivän päästä saa pitää ulkona vapaana ilman ilmoitustakin 
-
tinttu
Tiddidii, nyt meitin kanset pääsivät tarhaansa ja ilo on ylimmillään
Ja mulla on niin hyvä mieli
-
maunu_muori
OOTTEKO HUOMANNEET, ETTÄ TÄNÄÄN ON EKAPÄIVÄ KESÄKUUTA!!!
vai tuliko varaslähtö

vai tuliko varaslähtö
- Aleksandra
- nandu
HUOMATTU ON
! Ei tullut varaslähtöä
. Mutta tänään kanasten ulkotarhan oven auetessa kaikki vipelsivät vauhdilla 'uusille laitumille'
. Tarha olikin jo tullut perusteellisesti kaiveltua kevään aikana. Voi, kylläpä niitä olikin hauska seurata kun pääsivät vapauteen
. Kukko Alfred oli hyvin skarppina ja tärkeänä
.