Hellän haudonta
Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri
-
piiparinen
Re: Hellän haudonta
noh, sit outellaan...kauhean korkeita ne tummat tipuset on...oikeita koipeliineja 
-
piiparinen
hei onko kellään laittaa kuvia suht samanikäisistä jättikocheista, kun meillä on nuo kaks vellosta?
kun muuten ne on ihan identtiset, vaan toisella on pyrstön alku ja toisella ei mitään.
olis kiva verrata et minkä näköisiä niiden "kuuluis" olla..
. tosin näillä on se faverolle isänä, et jonkin verran varmasti vaikuttaa ulkonäköön... kun saisin otettua tuoretta kuvaa pyrstöistä, vaan en taida keretä kun menee töis pari päivää tiivisti...että saisin varmuutta niiden "kukkoudesta". 
kun muuten ne on ihan identtiset, vaan toisella on pyrstön alku ja toisella ei mitään.
olis kiva verrata et minkä näköisiä niiden "kuuluis" olla..
-
epi
Minkäs ikäsiä noi sun jättikochit on? taitaa kyllä olla vanhempia kun mun 3vko kochit..
-
piiparinen
ne on syntyneet 30.3....elikkäs ovat jo ihan isoja kavereita
.ja myöskin vertailua harjan kokoon haluaisin...näillä on pienempi harja kun Emma tytöllä
elkeekä suuttuko asiantuntijat...moneen kertaan olen jo kuullut et kukkoja ne on..haluaisin vaan tietää miten ne kehittyy kun minä en kyl niistä oikeesti ottais ite selvää kumpia oovat tässä vaiheessa.. 
-
epi
Mä oon noista mun tipusista tehnyt päättelyn, että olis yks kana ja kaks kukkoa, kun epäillyllä kanalla on jo puolet enemmän sulkia kun kahdella muulla..ei ainakaa vielä näy minkään laista helttaa kenelläkään niistä, mutta mistä niistä tietää.. luulin et mun kolme 8 viikkosta araucana-favorelleristeytystäkin olis kanoja, mut nyt yks on alkanu muistuttamaa kukko, vaikkei minkään näköstä helttaa ole.. pyrstö on isompi, antaa kahen muun syödä eka ja vahtii kun ne istuu orrella, sit sille on alkanu tulee punasia höyheniä selkään ja niskaan.. et se siitä kanasta..
-
piiparinen
juu...näistä on hirveen vaikee minustakin päätellä...vaikkakin moni on jo kukoks veikannu ja niin minäkin luulen, että turha on unelmoidakkaan et olis edes toinen näistä kana.
-
piiparinen
sanokee nyt hyvät ihmiset, että vieläkö näitä kasvattelee et onko toivoakaan et olis kanoja vai joko kukkona alan luopumaan?
-
piiparinen
eikö noista "persposkista" pysty päättelee mitään. toiselle on tuo pyrstötupsu ja toisel ei.sanokaa joku kumman voin varmana kukkona myydä? olis asialla vähän kiirus.olisin kiitollinen jos joku jolla on noita kochia niin osais sanoa....varmaan niitä löytyy.
-
piiparinen
ei näytä mielipiteitä tulevan... sit outellaan et alkaavat kiekua...ja laitetaan pojat myyntiin.