Laitoin hyökänneen kanan aikuisten kanssa no kukkohan antoi sille selkään ja jouduin puuttumaan olis ollu hengetön. Joko kana tappaa siis siskonsa tai isä tyttärensä... alkaa olla pinna tiukalla, taidan tyrkätä aikuiset ulos nukkumaan kunnes kanalan laajennus antaa lisää mahdollisuuksia... kukko lähtee kyllä, hyökkää lasten ja naisten kimppuun, ei kylläkään minun
Komeat kanat ja se jalostuksen varjopuoli
Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri
-
sannikki
Komeat kanat ja se jalostuksen varjopuoli
Meillä on ollu niin pirun huonoa tuuria kanojen kanssa, meinaa välillä usko loppua tyystin. Rokit tuottaa ongelmia tulisella käytöksellään, aikuinen kukko+kana ei hyväksy ketään muita, ja sitten meidän rokkitiput 2kanaa+kukko alkoivat hölmöillä. Kana hyökkäsi siskonsa kimppuun ihan yllättäen, sama kana on hyökkäillyt kochien kimppuun vaikka kochit on puolet isompia jo, rauhalliset tytöt sitten vaan huutavat kyykytettävinä ja jouduin menemään taas hätiin... nyt on rokkikanatipu verissä päin
enkä tiiä mitä hittoa niiden kanssa tekisin
Laitoin hyökänneen kanan aikuisten kanssa no kukkohan antoi sille selkään ja jouduin puuttumaan olis ollu hengetön. Joko kana tappaa siis siskonsa tai isä tyttärensä... alkaa olla pinna tiukalla, taidan tyrkätä aikuiset ulos nukkumaan kunnes kanalan laajennus antaa lisää mahdollisuuksia... kukko lähtee kyllä, hyökkää lasten ja naisten kimppuun, ei kylläkään minun
anoppi lähti aika lujaa

-
mokomaki
Re: Komeat kanat ja se jalostuksen varjopuoli
No onpa vain tulisia! Itellekki on pari vihasta rokkikukkoa sattunu mutta kanat on ihan iisejä, ei ole ollu mitään ongelmaa vaikka erirotuja...Nyt on vielä kiltti rokkikukkoki 
-
sannikki
Nuo 3,5kk vanhat tiputkin ottaa hurjia matseja, hyppivät toistensa kimppuun ja varsinkin tää yks kana pöllyttelee niin kanat kuin kukonkin.... Ihme tyyppejä! En olis kuvitellut että noin nuori kana hakkaa toisen verille 
-
Tarmokas
...taas puuttuu keskusteluun tuntematta rokkien luonnetta yhtään
Me ollaan kuitenkin tuon luonteen puoleen oltu tiukkoja, meiltä lähtee lämmittelemään uuniin aika äkisti tuollaisen luonteen omistava otus
, eikä sitä kyllä jätetä jatkamaan sukua.
Niin ja tiedetään, että aina 1+1=2, eli arpomistahan se luonne on. Mut silti.
Niin ja tiedetään, että aina 1+1=2, eli arpomistahan se luonne on. Mut silti.
-
sannikki
tarmokas rokkeja on vaan huono heittää pataan luonteen takia, kun ei niitä ole kauheesti ja mitä vähemmän on niin sen suppeampaa sukua
Meillä on joku kevät pöhö, nyt ollaan taas niin rauhassa että...
Mie pidän rokit puhtaana mut muut meillä saa pariutua kuten haluaa
katsotaan minkälainen sekamelska saadaan aikaiseksi...
Mie pidän rokit puhtaana mut muut meillä saa pariutua kuten haluaa
-
vardenji
Ja mulla taasen rauhallista rotua ORPINGTON käy toistumiseen päälle
Nuori kukko, jonka pääkukko ajaa sisälle. Jalat jo ihan mustelmilla kun se yhtäkkiä hyökkää nokkimaan ja hakkaamaan mun sääriä. Se saa patatuomion kunhan tästä ehdin
Orppejakaan ei turhan paljon oo, mut onneks tarpeeks, jotta tollasen voi pataan viskata.
-
sannikki
Onneksi meidän entinen rokkikukko on pärjännyt uudessa paikassa paremmin kuin hyvin
12päinen kanalauma on kukon komennossa ja kaikki muutenkin hyvin. Luulen että kukko oli liian tottunut yhteen kanaan eikä muita siksi hyväksynyt
komia kukko oli ja hyvä että kotiutui:)