Kokemattoman kysymyksiä ja hulluja ideoita..

juttuja muista linnuista kuin kanoista

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

Lyydia

Re: Kokemattoman kysymyksiä ja hulluja ideoita..

Viesti Kirjoittaja Lyydia »

Minä laitoin kyllä koneeseen noita kylmettyneitä munia ja yhestä kuorikin säröllä.Lähtivät kehittymään.Ne pikkuvaakut ne on niin ihania :smt055 On ne isonakin ihania kuuntelevat aina pää kallellaan kun niille juttelee.Ja tuo meidän ukko ankka ihan mahoton polkemaan kolme akkansa :smt005 akat aina raukat karkuun juoksee.
ninnu

Viesti Kirjoittaja ninnu »

:shock: Ihan tosi? Mä oon noita haljenneita aukonut ja on ollut kyllä ihan kohmeisia. Ankat on kyllä niin :smt049 :smt049 Yksi päivän huippuhetkistä on kun niille tarjoaa kelluvaa nappulaa vateihin ja ne syöksyy porukalla niitä imuroimaan...se ääni :smt050
kaztanja

Viesti Kirjoittaja kaztanja »

:smt044 Juu.. mutkun joka puolella oon nyt näkevinäni ankanmuna ilmoituksia tai kertomuksia kuinka ankat juuri NYT munivat. Herää pelko, et milloin tulee se hallitsematon hetki, kun huomaakin ottavansa yhteyttä johonkin suuntaan ja seuraavaksi huomaakin jo hakevansa jostakin ankanmunia! :shock: :smt044
kaztanja

Viesti Kirjoittaja kaztanja »

Kehittyivätkö ne loppuun ne kylmettyneet munat Lyydia? ja se säröllinen? vai onko projekti nyt kesken?
Lyydia

Viesti Kirjoittaja Lyydia »

Projekti vielä kesken mutta kyllä siellä sydän sykkii ja koko ajan kehittyy.
ellikki

Viesti Kirjoittaja ellikki »

Ihan vaan mielenkiinnosta lueskelin näitä ankkajuttuja ja yritän pysyä erossa niistä...

Uimisesta etsin youtub-kuvaa ja löytyi jotakin. Hyvin näyttää vesi lentävän.
http://www.youtube.com/watch?v=GvBP1QFh ... re=related
Vastaa Viestiin