Lintu HYSTERIAA!!!!
Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri
-
sannikki
Lintu HYSTERIAA!!!!
Onkos muut törmänneet moiseen?
Veljeni ilmoitti että jos he itsekään uskaltavat meille tulla kylään niin ainakaan eivät koiraa meille tuo kun on pihalla hanhenkakkaa ja koirahan voi saada kuolemantaudin siitä, kun linnuissa on kaikenmaailman tauteja ja pöpöjä ILMEISESTI HEIDÄN PIHALLA EI TULKUT JA MUUT SIIVEKKÄÄT KÄY EIKÄ EDES TONTIN YLI USKALLA LENTÄÄ.... Lääkärissä flunssaani hoidattamassa lekuri kysyi olenko voinut töistä saada jonkun taudin (lintuja hoidan siis)!?!?!? Hyvä että ei maskia päähän vetänyt ja tutki metrin päästä... puuh... Ei voi käsittää miten tää on tälläistä???? No ehkä oma osansa on LIIOITELLULLA hysterialla mikä aiheutui influenssasta...
Mahtaako sama hillitön hysteria koskea sikoja???? nöf nöf ja swiik.... huvittavaa...
Veljeni ilmoitti että jos he itsekään uskaltavat meille tulla kylään niin ainakaan eivät koiraa meille tuo kun on pihalla hanhenkakkaa ja koirahan voi saada kuolemantaudin siitä, kun linnuissa on kaikenmaailman tauteja ja pöpöjä ILMEISESTI HEIDÄN PIHALLA EI TULKUT JA MUUT SIIVEKKÄÄT KÄY EIKÄ EDES TONTIN YLI USKALLA LENTÄÄ.... Lääkärissä flunssaani hoidattamassa lekuri kysyi olenko voinut töistä saada jonkun taudin (lintuja hoidan siis)!?!?!? Hyvä että ei maskia päähän vetänyt ja tutki metrin päästä... puuh... Ei voi käsittää miten tää on tälläistä???? No ehkä oma osansa on LIIOITELLULLA hysterialla mikä aiheutui influenssasta...
Mahtaako sama hillitön hysteria koskea sikoja???? nöf nöf ja swiik.... huvittavaa...
-
vardenji
Re: Lintu HYSTERIAA!!!!
No huh huh
Eipä oo tuommosta hysteriaa ainakaan mun kavereilla ja työkavereilla. Saati perheellä. Perheestähän mun luona ei kukaan kuitenkaan käy allergioiden takia... Lääkärissä ei oo tarvinnu syksyn lääkärintarkastuksien jälkeen käydä ja siellä ainakin kyseli vaan et miten sellasia hoidetaan ja millasia ne on lemmikeinä.
-
pirpeliini
Miulla kans veljen emäntä sano kesällä ku näki miun käsittelevän kanoja, ettei hän voisi nuihin koskee ku niistähän voi saada vaikka mitä öttiäisiä ja tauteja 
Eikä voi miun kanojen munia syödä kun NÄKEE ja TIETÄÄ mistä ne on peräisin
Kuvittelee varmaan, että kaupan kananmunat kasvaa puussa 
Eikä voi miun kanojen munia syödä kun NÄKEE ja TIETÄÄ mistä ne on peräisin
-
Jii
Oho! En ole itse moiseen törmännyt, mutta ihmekös tuo kun nykyään monet ovat niin maaseudusta vieraantuneita... Meillä ovat tuttavat käyneet mielellään lastensa kanssa katsomassa kanoja, ovat jopa antaneet lasten silittää kanoja ja munatkin ovat kelvanneet kotiinviemisiksi.
-
sannikki
Kyllä minäkin ihmettelin tätä suhtautumista, meillä on kuitenkin lapsena ollu ankkoja kotona eli veljeni ei aivan ummikko niiden kanssa ole, mut mikä ihme nyt sitten vaivaa... Kyllä onneks useimmat on innoissaan katsomassa ja lenkkeilijöitä on lisääntynyt meidän kulmilla
ja tahti hidastuu kohdalla kun hanhet toitottelevat päivää ja purjehtivat pihalla
Toi lääkäri hämmästytti eniten... luulis ammattilaisen tietävän ja maalaislääkäri kuitenkin 
-
harrastaja
Mulla on joitakin puoltuttujakin käyny ja eikä munillekaan oo hanttiin laitettuJii kirjoitti:Oho! En ole itse moiseen törmännyt, mutta ihmekös tuo kun nykyään monet ovat niin maaseudusta vieraantuneita... Meillä ovat tuttavat käyneet mielellään lastensa kanssa katsomassa kanoja, ovat jopa antaneet lasten silittää kanoja ja munatkin ovat kelvanneet kotiinviemisiksi.
-
HIPSU
Mun miehen veli joka kerta huomauttaa kun lapset silittää kanoja, että nyt heti käsipesulle, heti heti
Ja oikeen sellasella hysteerisellä äänellä. Kuulema tulee kaiken maailman tauteja. Hän itse metsästää joten luulis olevan vähän fiksumpi. Ei sen puoleen kyllä meilläkin pestään kädet aina kun kanojen kanssa on touhuttu, mutta meillä ei ole paniikkia eikä hysteriaa .
Ja oikeen sellasella hysteerisellä äänellä. Kuulema tulee kaiken maailman tauteja. Hän itse metsästää joten luulis olevan vähän fiksumpi. Ei sen puoleen kyllä meilläkin pestään kädet aina kun kanojen kanssa on touhuttu, mutta meillä ei ole paniikkia eikä hysteriaa .
-
vardenji
Mul on tosiaan koko muu perhe allergisia mut kyllä veljenlapset kesällä käy eläimiä kattomassa ja silittämässä. Silittämisen jälkeen vaan veli sanoo lapsille rauhallisella äänellä et ' Käsiä ei sit saa laittaa suuhun ennen kun on pesty kädet,' ja sit mennään seuraavan eläimen tykö silittelemään.
Äiti on kissojen suhteen hysteerinen lasten kanssa kun mummulla on joskus joku villikissa hyökänny lasten kimppuun ja raadellu väliin menneen mummun. Muuton ei mitään hysterioita. Ehkä veljen vaimoke on kaikkein pelokkain, koska mun eläimet on niin isoja
Kissat ja koirat menee
Oli äiti kyl innoissaan kun on puhuttu kesäpossusta, et lapset pääsee ihan oikeeta possua silittämään!
Äiti on kissojen suhteen hysteerinen lasten kanssa kun mummulla on joskus joku villikissa hyökänny lasten kimppuun ja raadellu väliin menneen mummun. Muuton ei mitään hysterioita. Ehkä veljen vaimoke on kaikkein pelokkain, koska mun eläimet on niin isoja
Oli äiti kyl innoissaan kun on puhuttu kesäpossusta, et lapset pääsee ihan oikeeta possua silittämään!
-
Nuki
Vitsi mitä pöljiä jotkut on. Mun tirpat on herättäneet vaan positiivista huomiota, kalkkuja monet aluksi arastelee mutta kaikki on saaneet pelkonsa pois kun esittelen millaisia kilttejä mussukoita ne mamman kalkattajat oikeen on.
Kaikki puoltututkin (etenkin jos on lapsia perheessä) tulee mielellään käymään ja ihastelemaan lintuja.