tillpehööriä kotiin

käyttäjien kuvia

Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko

Vastaa Viestiin
Peltolan eläjät

Re: tillpehööriä kotiin

Viesti Kirjoittaja Peltolan eläjät »

Löytyi varastosta, olen saanut leikkuulaudan 70-luvun alussa Tuppervarekutsujen emännänlahjana :smt001
Oliskohan ollut enne, että joskus minulla on kirjava kukko :smt049

Kuva
hen-na

Viesti Kirjoittaja hen-na »

Liekkö mummo ja täti osannut aavistaa jo kauan ennen, että meistä tulee vielä kana harrastajia :smt041
2007 jouluna mummolta saatu, hänen ittensä tekemä kello. Tämä olikin surkuhupaisa, kun mummo oli mennyt teetättämään tuohon kelloon lasia, niin lasiasennuksen poika olikin laittanut peilin mummon käsityön päälle. Mummo oli ihmetellyt pojalle, että "kuinkas minun käsityöni täältä alta nyt näkyy" :smt005 Kamera ei taida olla ihan kondiksessa, kun pyristää tuota kuvaa jotenkin ja on aika sumea+keltanen viiva kukon nokan luona on kameran tuotosta :smt013
Kuva

Ja tätin tekemä käsityö joka saatiin kihlalahjaksi 2007. Ajattelin muunnella kyllä nuo "kehyspaperit" jo pikkuhiljaa...
Kuva
Iloisten Munatalo

Viesti Kirjoittaja Iloisten Munatalo »

Hienot ! :smt007
kiekuja

Viesti Kirjoittaja kiekuja »

Minun mummullani on vessan ovessa sellainen puinen kana josta roikkuu langalla sellainen pääsiäismuna. Kun siitä munasta vetää sen kanan siivet nousee ylös.En tiedä mistä hankkinut.
kiekuja

Viesti Kirjoittaja kiekuja »

Laitan omaa kana tavaraa näytille kun opin laittamaan kuvia. :smt001
Silvia Sommarlat

Viesti Kirjoittaja Silvia Sommarlat »

Tosi kaunis tuo sininen ristipistotyö.Mukavia muistoja tuollaiset lahjat! :smt001
Rontti

Viesti Kirjoittaja Rontti »

Kuola oikein valuu kun näkee mitä kaikkia ihanuuksia muut on löytäneet :smt007

Kukkokelloa ja kanaverhoja olen koittanut metsästää, mutta vielä ei ole löytynyt. Tämmöisiä sen sijaan on meillä kertynyt:

Kuva
Näppärä pieni avainkaappi

Kuva

Kuva
Jääkaappitaidetta. Tuosta kanapostikortista pitäisi saada aikaan pikkutaulu seinälle kunhan jaksan hommata kehykset.

Kuva
ei nyt ihan kana-aiheinen, mutta kiva kirpparilöytö kumminkin

Kuva
Kanakokoelma plus pikkutauluja :smt001

Kuvat on kaikki ihan vinossa ja valaistus päin mäntyä mutta olkoot :smt012 en jaksa rukata.
mimmu
plymouth rock

Viesti Kirjoittaja mimmu »

Ihania löydöksiä monella kana/kukko aiheisia :smt041 :smt023
mummo ja kanaset :biggrin:
mervi.i.

Viesti Kirjoittaja mervi.i. »

Kyllä teiltä löytyy hienoja tavaroita :smt023
tuntuu että kaikenmoista tavaraa on omat nurkat väärällään, mutta taidan erikoistua minäkin tähän kana/kukko keräilyyn
ohessa linkki kuviini, pitäisi kansion olla julkin ,että näkyy :smt024

https://www.facebook.com/media/set/?set ... 203&type=1
Silvia Sommarlat

Yllättävän paljon löytyy kana-aiheista "rekvisiittaa" muniksen porukoilta. :smt001
Itse olen pahemman kerran hurahtanut Pip-studion lintu-aiheisiin tuotteisiin.Näiden astioiden lisäksi värkkään juuri netistä ostamaani tapettia seinälle. Siinäkin värikkäästä taustasta erottuu riikinkukko.
Nämä kupit saivat mielenkiintoni heräämään Pip-juttuihin. Käyn netissä "toiviomatkalla " kuolaamassa studion sivuilta ihanuuksia..... :smt049
Kuva
Rontti

Viesti Kirjoittaja Rontti »

Ei hyvä luoja ei mulle saa kertoa tuollaisista Pip-tuotteista, apua :smt012 Ne tapetit :smt007 Ja noi lintukupit on niin nätit...
hen-na

Viesti Kirjoittaja hen-na »

On aivan valtavan kaunis tuo kuppi ja lautanen!
Enempää noita en halua nähdä, koska joudun noita pian hankkimaan :smt045
Silvia Sommarlat

Vinkel myy Kristiinankaupungissa noita PIP-juttuja, tiedoksi vaan :smt001
Nuki

Viesti Kirjoittaja Nuki »

Kiitos, Silvia! Näin kerran yhdessä naistenlehdessä tai sisustuslehdessä tommosen punarintakupin enkä tyhmänä laittanut nimeä ylös. Muistin vaan, että joku pikkukauppa stadissa myi noita. Harmitti sikana kun kävin viimeeksi Helsingissä enkä muistanut paikkaa. Nytpä meenkin googlaamaan... Tahtoo nauttia teensä lintukupista!
Silvia Sommarlat

Ollaan puuhailtu tapetti-& maalaushommissa isännän kanssa, jotta jouluksi tulisi vähän väri-iloa. Harmaasävyinen huone koki "Total makeoverin": valjunharmaat seinät saivat shokkivärisen pinkin maalin ja läsäytin yhdelle seinälle riemunkirjavan Pip-tapetin, että silmät takuulla rävähtää auki.
Kanala sitävastoin on vielä ILMAN JOULUKORISTELUA ja asukkaat ymmärrettävästi aivan paniikissa :shock:
Onneksi omat hommat saatiin valmiiksi, joten seuraavaksi on keskityttävä kanalemmikkien tarpeisiin.
"raahaa epämääräistä joulurekvisiittaa Paratiisikanalaa kohti "
Kanalan joulutuunausta odotellessa muutama otos omasta "rojektista".

väripläjäys
Kuva
tapetissa TIETENKIN lintu,tällä kertaa riikinkukko

Kuva
Vastaa Viestiin