Mitä olette käyttäneet kuivikkeena ja kylpemiseen jos teillä on valkoisia?
Valkoiset ja kuivike?
Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri
-
Pia
Valkoiset ja kuivike?
Valkoiset kanat ja kuiviketurve taisi olla aika huono yhdistelmä.... Turve aivan mainio kosteudensitoja ja hajunpoistaja ja kanat rakastavat tässä kylpemistä.... mutta ei meillä kyllä enää valkoisia kanoja ole....
-
Raksu
Re: Valkoiset ja kuivike?
Kutterihan on valkoista ja kuohkeaa ja minulla on sekoitettuna sitä ja tarvetta sekaisin siinä ne kylpevät mielellään, tosin minulla ei ole valkoisia kanoja, kesällä kanat kylpivät kyllä aina turvekasassa kun saivat itse hakea kylpypaikan, ja mitäs sen on väliä jos eivät nyt ihan valkoisia ole pääasiahan on että niillä on hauskaa ja hyvä olla 
-
Pia
Kyllä rouvilla hauskaa on! Etenkin kesällä kun saivat juosta sateessa matoja etsien ja sitten sisälle märissä höyhenissä kylpemään
Olin jotenkin toivonut että höyhenpukujen uudet höyhenet ois pysyneet valkoisina nyt kun muuttivat sisälle, mutta turha toivo.... Olen kanssasi täysin samaa mieltä Raksu, pääasia että ovat onnellisia, silloin työni on kunnossa
(vaikka olisi kiva jos saisin yhdistettyä tuon onnellisuuden ja ulkoisen kauneuden
)
(vaikka olisi kiva jos saisin yhdistettyä tuon onnellisuuden ja ulkoisen kauneuden
-
Pia
...ja täytyy sanoa että märkä kana joka on kylpenyt kuivassa turpeessa on aika huvittava näky.... 
-
Raksu
joo märkä kana ja turve on sellainen yhdistelmä ettei juurikaan surkeamman näköistä ole
mutta onneksi kaunistuvat kun kuivuvat
ja ovat onnellisia 
Meillä käytetään turvetta hevosten kuivikkeena ja meillä on voikko vanhatamma ja se on aina kauhean näköinen kun tuossa turpeessa makoilevat ja sen valkoinen häntä on kyllä jotakin kamalaa vaikka sitä kuinka pesis joten tiedän mitä tarkoitat kun väri ei ole se oikea
Meillä käytetään turvetta hevosten kuivikkeena ja meillä on voikko vanhatamma ja se on aina kauhean näköinen kun tuossa turpeessa makoilevat ja sen valkoinen häntä on kyllä jotakin kamalaa vaikka sitä kuinka pesis joten tiedän mitä tarkoitat kun väri ei ole se oikea
-
Pia
Juu, näen turvekuorrutetun hepan silmieni edessä :
Ja tekeehän toi turvekuorrutus hyvää meille muillekin, pitäisi ehkä ensi kesänä kanssa kokeilla tuota turvekylpyä...
...sinä olisi naapureilla ihmettelemistä
Ja tekeehän toi turvekuorrutus hyvää meille muillekin, pitäisi ehkä ensi kesänä kanssa kokeilla tuota turvekylpyä...
...sinä olisi naapureilla ihmettelemistä
-
Maattari
- lindell
Kutterissa pysyvät valkoiset oikean värisinä.
Sekulikanoja, vuohia, koiria ja kissoja.
The darkest places in hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of (moral) crisis. D. Alighieri
The darkest places in hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of (moral) crisis. D. Alighieri