Kana tömistelee

yleistä jutustelua

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

Vastaa Viestiin
zinja

Kana tömistelee

Viesti Kirjoittaja zinja »

Mistäköhän johtuu tai mitä tarkoittaa se kun yksi kanoistani tömistelee jaloillaan aina kun tulen kanalaan? Menee siis ihan maata vasten ja polkee jaloillaan muutaman kerran.
Joku varoitus tai muuta?
tepatsu

Re: Kana tömistelee

Viesti Kirjoittaja tepatsu »

Se on rakastunut suhun ja toivoisi että sä polkaisisit sitä :smt060 :smt060

Niin ne kanat menee myös kukon eteen.

Kosketa sitä selästä niin sen jälkeen se ravistelee itseään tyytyväisenä "parittelusta" :smt023
Nuki

Viesti Kirjoittaja Nuki »

Hyi, eiks toi oo jo eläimiin sekaantumista? :smt003 :smt005
Saas nähdä lämpeekö meiän Kyllikki-kalkkuna taas mun ukolle keväämmällä, kun se loppukesästä tuli se oli ihan rakastunut isäntään ja lättyili sen eessä koko ajan naama punertuneena. Nyt sen omat poikaystävät olis jo miehen iässä, mut eihän se niitä kelpuuta kun on menettänyt sydämensä väärän lajin uroolle... :smt049
zinja

Kaiken maailman juttuja! :smt044
ninnu

Viesti Kirjoittaja ninnu »

Mullakin kalkkunanaaraat on kauheita itsensä tyrkkääjiä :smt003 onneksi ne antaa kuitenkin noiden kalkkunaukkojen hoitaa hommat, ettei niin nirppanokkia kuitenkaan ole. Pari kertaa on käynyt koiran astutusreissuilla niin, että uros oli äärettömän halukas mua kohtaan, koko ajan kiinni, mutta itse jouksuinen narttu ei kiinnostanut yhtään. :-"
zinja

Kummalista tää maailman meno. Toi kana joka tömistelee onkin ainoa joka juoksee mun luokse innoissaan kun huutelen niitä. Täytyy kai sitten suostutella vuokraisäntää että saisin luvan kukkoon. :smt002
vardenji

Viesti Kirjoittaja vardenji »

Suosittelen :smt003 Sit voi tulla tipujakin :smt054 Mun entiset hybridit ei meinannee millään uskoo etten mä ole kukko. Niidenki munia oli kyllä hedelmöittyny joten kyllä ne kukon anto silti polkee :smt001
zinja

Kokeilin sitte sitä selästä silittämistä, näytti tykkäävän. Kyllä ne kanat jaksaa yllättää..,
Nuki

Viesti Kirjoittaja Nuki »

Ninnu, sussa on selvästi eläimellistä vetovoimaa :smt003 Meiän Hilkka-hybridi kyykistyy tosi herkästi jos sitä siirtää tai nostaa, ei tartte ku koskea selkään niin se on heti lättynä. Onneks on niin antelias, Esmeralda ei anna Viikingin polkea itteään vaikka ovatkin samaa rotua. On sitten kukkopololla ees joku innokas naisystävä.
Naurattaa muutenkin noi kanojen suhdesotkut, käppänä-Teppo on aivan rakastunut iittiläiseen Aamuun, jahtas sitä yks päivä pitkin pihaa ja koitti väkisin polkea. Pidin sitten nuorelle herralle puhuttelun ja kerroin ettei ne naiset noin lämpene. Seuraavaksi Tepon onkin nähty kosiskelevan Aamua steppaamalla ja herkkuja tarjoamalla. Aamu on kuitenkin rauhallisen seurustelun kannalla eikä intohimon hetkiä ole vielä todistetusti tapahtunut. Tänään sitten Tepon veli Matti yritti kiivetä jättikotsi Esmen selkään, joka yllättäen seisoi ihan rauhassa paikallaan. Viikinkiä se aina juoksee karkuun. Ei sentään kehdannut kyykätä kun oma siippansa seisoi ihan vieressä. Ei vaan oikeen natsannut kun ei Masa-polo ylettynyt kuin vähän selkähöyhenissä roikkumaan...
zinja

Nuki kirjoitti:Ninnu, sussa on selvästi eläimellistä vetovoimaa :smt003 Meiän Hilkka-hybridi kyykistyy tosi herkästi jos sitä siirtää tai nostaa, ei tartte ku koskea selkään niin se on heti lättynä. Onneks on niin antelias, Esmeralda ei anna Viikingin polkea itteään vaikka ovatkin samaa rotua. On sitten kukkopololla ees joku innokas naisystävä.
Naurattaa muutenkin noi kanojen suhdesotkut, käppänä-Teppo on aivan rakastunut iittiläiseen Aamuun, jahtas sitä yks päivä pitkin pihaa ja koitti väkisin polkea. Pidin sitten nuorelle herralle puhuttelun ja kerroin ettei ne naiset noin lämpene. Seuraavaksi Tepon onkin nähty kosiskelevan Aamua steppaamalla ja herkkuja tarjoamalla. Aamu on kuitenkin rauhallisen seurustelun kannalla eikä intohimon hetkiä ole vielä todistetusti tapahtunut. Tänään sitten Tepon veli Matti yritti kiivetä jättikotsi Esmen selkään, joka yllättäen seisoi ihan rauhassa paikallaan. Viikinkiä se aina juoksee karkuun. Ei sentään kehdannut kyykätä kun oma siippansa seisoi ihan vieressä. Ei vaan oikeen natsannut kun ei Masa-polo ylettynyt kuin vähän selkähöyhenissä roikkumaan...

:smt044
Vastaa Viestiin