Marekki-kanan lihat

kun kana sairastaa...

Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko

Vastaa Viestiin
kirjavaishanna

Marekki-kanan lihat

Viesti Kirjoittaja kirjavaishanna »

Kuulostan varmaan julmalta mutta tietääkö kukaan?
Musta-Saaralla on ilmeisesti oireiden perusteella Marekin tauti. Taitaa olla neidillä viimeisiä hetkiä ennen pölkkyä. Voiko Marekkiin sairastuneen kanan lihaa käyttää ravintona. Ollaan nyt surffailtu netissä mutta missään ei tunnu tästä olevan tietoa.
Suwitsu

Re: Marekki-kanan lihat

Viesti Kirjoittaja Suwitsu »

Minä en missään nimessä söisi sairaan kanan tai minkään muunkaan sairaan eläimen lihaa.
Pia

Viesti Kirjoittaja Pia »

Itse en söisi sairasta, koska eihän sitä tiedä miten se vaikuttaa itseen tai muihin jotka sitä syövät. En ottaisi riskiä, oma ja perheen terveys liian kallis :)
Maattari
lindell

Viesti Kirjoittaja Maattari »

Alternativilla sanovat että marek kanan lihaa voi syödä. Itse en ole syönyt eikä niissä paljon syötävää olekaan kun yleensä laihoja ovat vaikka ruoka maistuu.
Sekulikanoja, vuohia, koiria ja kissoja.

The darkest places in hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of (moral) crisis. D. Alighieri
kirjavaishanna

Viesti Kirjoittaja kirjavaishanna »

Kiitti vinkeistä. RIP Musta-Saara. Hän sai tänään nopean lopun suoraan hautaan kisujen viereen omenapuun alle. Kivikin laitettiin, saavat lapset sitten käydä Itsenäisyyspäivänä sytyttämässä kynttilän haudalle. Samoin kuin meillä laitetaan kisujenkin haudoille.
Vastaa Viestiin