Mitäs mä nyt teen...-neuvoja

yleistä jutustelua

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

Vastaa Viestiin
Tarmokas

Mitäs mä nyt teen...-neuvoja

Viesti Kirjoittaja Tarmokas »

..löysin äsken isäankan kuolleena. On ollut jo pari viikkoa semmoinen apattisen olinen ja väsynyt. Nyt sitten neitiankka yksin...Ovat ihan uusi tuutavuuksia, tulleet tänä syksynä. Pärjääkö yksin ja kuinka kauan?
pönttö

Re: Mitäs mä nyt teen...-neuvoja

Viesti Kirjoittaja pönttö »

Kumpa tietäisin :smt009
Mä neuvoisin hankkimaan uuden suht pikaiseen.
Olen kuullut, että eräs hanhikukko oli yksin jäätyän katsellut joka päivä siihen suuntaan, johon hänen armaansa oli kadonnut ja huutanutkin neitonsa perään. :cry:
Voi olla, että yksin jäänyt kuolee suruunsa, jos olivat hyvinkin kiintyneitä toisiinsa.
Tarmokas

Viesti Kirjoittaja Tarmokas »

Kiios neuvosta. Tuota itsekin ajattelin, pitää ruveta katseleman myynti-ilmoja :smt024 . Mites ne muuten toimii, pitääkö olla pariskunta, tai voisiko ottaa pariskunnan, kelpaisko tuo toiseksi rouvaksi? Ajattelin nimittäin, jos taas tapahtuu jotain yhdelle, niin ei heti olisi yksinäinen :smt017 .
Pirjo

Viesti Kirjoittaja Pirjo »

Voit ihan hyvin ottaa joko yhden koiraan tai pariskunnan -kyllä ne sitten vähän ajan päästä ottavat sen sinulle jääneen naaraan laumaansa.
Minulla esim. on yksi koiras ja kolme tyttöä (pojalla on erikoisen hyvät oltavat :smt003) -tai voit ottaa jopa naaraallesi toisen naaraan kaveriksi, sekin toimii. Tosin sitten jos ensi vuonna haluat pikkutipuja niin täytyy kyllä uros olla joukossa.
Onko kuollut ankkauros muuten tutkittu, mihin se kuoli?
Vastaa Viestiin