Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko

). noh jokainen tekee mitä tekee kanoillaan mutta siis pointti on se, että minun siis tulee rekisteröidä lemmikkikanani eikö niin viisaammat????
 ). noh jokainen tekee mitä tekee kanoillaan mutta siis pointti on se, että minun siis tulee rekisteröidä lemmikkikanani eikö niin viisaammat???? 
Aivan niin piiparinen, nykyisin ei ole enää lintujen määrästä riippuvainen tämä rekisteröinti. Se on helppo ja ilmainen toimenpide.piiparinen kirjoitti:mutta siis pointti on se, että minun siis tulee rekisteröidä lemmikkikanani eikö niin viisaammat????
 ....voi itku sentään kun ei ymmärrä...tällaisena harmaana syyspäivänä(vielä kun sattuu olemaan vapaapäivä) pitäis vaan
 ....voi itku sentään kun ei ymmärrä...tällaisena harmaana syyspäivänä(vielä kun sattuu olemaan vapaapäivä) pitäis vaan   .
 . todistukset pitopaikasta ja rekisteröitymisestä siipikarjan pitäjäksi
  todistukset pitopaikasta ja rekisteröitymisestä siipikarjan pitäjäksi  .
 . .
 .

Joku asiakas oli kerran tullut häneltä kyselemään jotain lupia, niin tämä oli vastanut asiakkaalle: " ei se SINUN tehtävä ole lupia kysellä, aloita vaan hommat, niin kyllä kohta joku tulee kertomaan mitä lupia vaaditaan."  Tällä virkailijalla oli kyllä koko ajan pilke silmäkulmassa.
  Joku asiakas oli kerran tullut häneltä kyselemään jotain lupia, niin tämä oli vastanut asiakkaalle: " ei se SINUN tehtävä ole lupia kysellä, aloita vaan hommat, niin kyllä kohta joku tulee kertomaan mitä lupia vaaditaan."  Tällä virkailijalla oli kyllä koko ajan pilke silmäkulmassa.