Voiko munia haudottaa loishäädön aikaan?

kysymyksiä ja vinkkejä haudonnasta sekä tipujen hoidosta

Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko

Vastaa Viestiin
ÄsVee

Voiko munia haudottaa loishäädön aikaan?

Viesti Kirjoittaja ÄsVee »

Siis kun olen suihkauttanut kanojen siiven alle loishäätöainetta, jolloin munia ei suositella syötäväksi pariin viikkoon. Niin voikos tämmöisiä munia käyttää haudonnassa? :smt017 Äkkiä miettien tulisi mieleen, että jos niitä ei suositella syötäväksi, niin ei myöskään haudottavaksi, mutta onkos näin? Vai mitähän noilla munilla tekisi? :smt001
onnikas

Re: Voiko munia haudottaa loishäädön aikaan?

Viesti Kirjoittaja onnikas »

Ymmärtääkseni voi haudottaa :smt001
ÄsVee

Re: Voiko munia haudottaa loishäädön aikaan?

Viesti Kirjoittaja ÄsVee »

Kiitos! :smt001
Maattari
lindell

Ivermektiinimunien haudonta

Viesti Kirjoittaja Maattari »

Muistaakseni tästä löytyy juttua mutta ei nyt vaan löydy joten... Käsittelin kaikki kanani ivermektiinillä viime keskiviikkona väiveiden ja osaksi myös kalkkijalan takia. Nyt sitten kolme kanaa lässähtänyt pesiin hautomaan joten kysymys kuuluu voiko ivomec munia hautoa vai pitäisikö kaikille yrittää hommata siitosmunat?
Sekulikanoja, vuohia, koiria ja kissoja.

The darkest places in hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of (moral) crisis. D. Alighieri
siimis

Re: Ivermektiinimunien haudonta

Viesti Kirjoittaja siimis »

Mä olen kyllä hautonut ivermektiinillä käsiteltyjen munia, enkä ole huomannut mitään eroa. En kanoilla enkä kyyhkysillä.
Maattari
lindell

Re: Ivermektiinimunien haudonta

Viesti Kirjoittaja Maattari »

Kiitos siimis! Ei kun munat kanojen alle vaan :smt001
Sekulikanoja, vuohia, koiria ja kissoja.

The darkest places in hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of (moral) crisis. D. Alighieri
Vastaa Viestiin