ankkakoiras jahtaa ankkanuorikoita - mikä avuksi?
Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri
ankkakoiras jahtaa ankkanuorikoita - mikä avuksi?
Meidän vaakut ovat mökillä, ja siellä koiraat (2kpl) jahtaavat vapaana ollessaan meidän reilun 2kk ikäisiä ankkatyttöjä, jotka taas juoksevat huutaen karkuun. Jos koiraat saavat tytöt kiinni, niin yrittävät polkea niitä. Yön tytöt ovat tarhassa vanhemman naaraamme kanssa, joten yöt ovat rauhaisia. Mikä avuksi, tai osaatteko sanoa loppuuko tuo miten nopeasti? Onkohan mulla ainoat pedofiiliraiskaaja-ankat vai onko muilla kokemuksia samasta?
Viimeksi muokannut tipsi, 06 Heinä 2011, 08:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ankkoja, kanoja ja lampaita.
-
Pirjo
Re: koiraat jahtaavat ankkanuorikoita - mikä avuksi?
...tuli vain mieleen -montako täysi-ikäistä naartasta sulla on noille kahdelle ´polkijalle`...
Megamahtavat yksi.. ovatkohan siis niinsanotusti puutteessa?Pirjo kirjoitti:...tuli vain mieleen -montako täysi-ikäistä naartasta sulla on noille kahdelle ´polkijalle`...
-
Pirjo
Ehkä ne isommat vaan haluaa näyttää nuoremmille paikkansa; onhan siinä vaara että menettävät asemansa jos eivät alista nuorempia ...?
Porukoiden mukaan ankkojemme meno on ihan hullua, ja ne on nyt ollu niin että koiraat on yöt vapaana ja tytöt päivän. Koiraat kuulemma jahtaavaat etenkin Hilmaa myös verkkoaidan läpi. En tiedä onko tässä muuta vaihtoehtoa kuin luopua toisesta, enemmän piiperoiden kimpussa olevasta koiraasta.
Jos jotakuta kiinnostaa ankkakoiras niin YV:tä voi laittaa mulle.
En ole aikoihin ehtinyt kirjoitella tilannepäivtystä. Eli. annoin Kirjon pois, jotta koiraita olisi kahden sijasta yksi, joten olisivat helpommin hallittavissa. Uudessa kodissa Kirjo ei ollut agressiivinen ankkaneitokaisille, joten ilmeisesti koiraiden hyökkiminen on reviirinpuolustuksesta kumpuavaa. Dinon ollessa ainoana koiraana se yhä jaksoi jahdata etenkin Hilmaa. Yritettiin pakottaa niitä olemaan kaikkia yhdessä uyötarhassa muutama tunti yhtenä yönä, mutta Dino piti ajaa lopulta pois, ja Hilman niska oli nypitty jo paljaaksi. Nyt Dino on ollut mulla kotona, koska sillä on pippeliongelmia, muut ankat siis mökillä. Mutta mitä ihmettä - pitääkö mun kehittää jostain neutraali maaperä jossa ankkaneitokaiset ja Dino saavat toisiinsa tutustua (ehkäpä jopa ilman Rebekkaa), vai sopeutuvatko ne kuitenkin ajan kanssa? En olisi uskonut että Dino on sellainen junttura!
-
milkkis]
Mulla on 4 ankkaa, 3 naarasta ja yks ukko. Ja meillä on kaikilta akoilla niskat nypitty ja seljät revitty. Oonkin todennu että tolla äijällä tarvis varmaan olla 10 akkaa et niitä olis tarpeeksi
Tuntuu noi ankat olevan ihan hirveitä hormoonihirviöitä 
Joo-o, noi ankkakoiraan halut ovat melkoisia
Mut mä en tiedä onko meidän Dinolla pelkästään SE mielessä, sillä siinä on aggressiivisuutta mukana (mm. voi sähistä).Sama touhu jatkuu, Dino meni eilen mökille tyttöjen kaa
Nyt on vapaana yöt, ja tytöt saavat vetää henkeä yötarhassa.
-
Pirjo
Meidän nuori uros, Joona (ikää 4,5 kk) on alkanut jahtaamaan vanhinta naarasta Helmiä. Helmi juoksee kiljuen karkuun ja Kalle rientää apuun ja puolustaa Helmiä raivoisasti. MUTTA siinä on se juju että Helmi antaa Kallelle VAIN KUN ITSE HALUAA ja Kalle parka juoksee puolustamaan morsiantaan vaikka Joona olisikin kaukana; kunhan Helmi vain vähän kiljahtaa siihen suuntaan
...kyllä me naiset osataan
Huh-huh on se niin hupaisaa katseltavaa että siitä sais vaikka elokuvan!
...kyllä me naiset osataan
Huh-huh on se niin hupaisaa katseltavaa että siitä sais vaikka elokuvan!
-
omena
mä luen aina ton otsikon että koirat jahtaavat ankkanuorikoita
-
Pirjo
HIH- Omena; käynti optikolla auttaaomena kirjoitti:mä luen aina ton otsikon että koirat jahtaavat ankkanuorikoita![]()
-
Xaus
Samoin. Siis oikeasti JOKA kerta.omena kirjoitti:mä luen aina ton otsikon että koirat jahtaavat ankkanuorikoita![]()
Öö.. pitääköhän mun vaihtaa otsikko
Nojoo, pointti on nyt kuiteskin se, että Dino hyökkää aggressiivisesti tytön kimppuun (kaulassa se sellainen kyrmy kun hyökkäys on aggressiivinen). Itse en ole nyt mökillä seuraamassa tilannetta, koettaisin muuten tutustuttaa niitä toisiinsa neutraalilla (eli ei kenenkään "omalla") maaperällä.
Re: ankkakoiras jahtaa ankkanuorikoita - mikä avuksi?
Jee, tilanne alkaa olemaan parempi. Dino jahtaa vain satunnaisesti Hilmaa, ja suurimman osan ajasta antaa sen olla lähelläänkin. Nyt silmätikkuna on Lyyli, mutta onneksi se on Hilmaa vikkelämpi, ja lähtee kaukaa jo karkuun. Ja Dinon jahtaaminen on vähemmän ponnetonta.. eli eiköhän tämä tästä 
-
omena
Re: ankkakoiras jahtaa ankkanuorikoita - mikä avuksi?
Jee! Otsikon vaihtaminen siis auttoi