Kaneli ja suklaa-viirujen sukupuolet selville nuorena?

juttuja muista linnuista kuin kanoista

Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko

Vastaa Viestiin
Hansu

Kaneli ja suklaa-viirujen sukupuolet selville nuorena?

Viesti Kirjoittaja Hansu »

Eli kun noista villivärisistä osasinkin katsoa sukupuolet sen rintamuksen perusteella (tuli muuten kivasti 7 kanaa ja vain 3 kukkoa), niin onkos noiden suklaa- ja kaneli-väristen tutkailuun jotain vippaskonstia? Pyrstön allekin ehkä kohta jo kannattaa kurkkia, mutta vielä ei mitään näy (ikää tulee nyt to 5 viikkoa). Olen noista myymässä pientä parvea tuttavalle ja olisi kiva tietysti hänelle saada muitakin kuin villivärisiä (kanoja siis). Noiden käytöksestäkään en osaa päätellä... Nyt varmat kanat otettu erilleen ja villiväriset kukot+muut värit ovat samassa...

Yritin noita vanhoja ketjujakin lueskella, mutta en tullut ''hullua hurskaammaksi'' :smt003
Hansu

Re: Kaneli ja suklaa-viirujen sukupuolet selville nuorena?

Siis noinkohan mulla onkaan kanelin värisiä...jospa ne on jotain diluutioita :smt003 (joo, kovasti luettu erästäkin topicia :smt005 )
max3

Viesti Kirjoittaja max3 »

Johan ne melkein tuon ikäisenä alkaa kukot kiroilemaan. Mä en ole ainakaan keksinyt, et miten niiden väreistä näkis.
siimis

Viesti Kirjoittaja siimis »

Suklaasta ei kyllä näe väristä. Eikä kanelistakaan, jos se on suklaapohjainen. Jos se on villikaneli, niin sitten näkee ihan kuin villiväristäkin. Kultaisestakin erottaa väristä.

Koko ja ruumiinmuoto paljastaa jotain, isommat ja pyllerömmät on tyttöjä.
Hansu

max3 kirjoitti:Johan ne melkein tuon ikäisenä alkaa kukot kiroilemaan. Mä en ole ainakaan keksinyt, et miten niiden väreistä näkis.
Mulla ei noi nuoret (yksi huhtikuussa syntynyt tuli viikko sitten siitoskukoksi) oikein kiroile :smt017 . JOhtusko noista vanhemmista parista kukosta, jotka kiroilee alituiseen? Siksi en tuon kiroilun varaan paljoa laske noiden pikkusten määrittämisessä. ALkaakohan ne polkemaankin ihan nuorena? Mä napsin kuviakin, laitan kun olen omalla koneella...
Vastaa Viestiin