Tuli vaan mieleen että lihoiskohan noi tehotytöt jos ostaisin niille broiskun rehua? Jos laittaisin puolet ja puolet.
Saahan ne sen lisäks ihan kotiruokaa, ja matoja ja öttiäisiä takapihan maasta, ja liikuntaa.
Sit nyt oli kuulemma tullut olisko ollu raision tehtailta sellanen rehu minkä pitäis auttaa tehomunijoita munimaan pidempään hyvin ja kovakuorisia munia.
Kyllä noi munii hyvin, en mä sitä mut mietin et olisko se rehu noille parempaa kun se on tujua, vai pakottaisko se vaan ne munimaan enemmän?
Ja onhan se niin että se kana voi itse valita edes osittain että muniiko vai eikö? Siis että jos se alkaa hautoa niin jossain kohtaa lopettaa munimisen, ja nyt kun tuli uusia joukkoon niin muninta pienentynyt puoleen tällä "hurjalla 2kk kokemuksella" osaan jo kertoa että palaa ennalleen kun tilanne rauhoittuu ja järjestys on palannut
mmm. että tällasta tälläkertaa.
Ai niin, onko teidän kanoilla kaikilla ja lähes aina sama rytmi kun kuopivat maata?
Nauroin ihan vedet silmissä niitä tänään kun ne meni eteenpäin rivissä ja kuopivat kilpaa samassa rytmissä ja aina välillä joku löysi jotain ja toinen nappas sen suusta itelleen jos ei ollut tarpeeks nopeasti ite syönyt sitä ja taas sama uudestaan alusta.
Mitä mä tekisin ilman teitä?
Odottavat äidit ja pienten lasten äidit muuttaa vauva landiaan. Mä olen nyt kana landiassa...