Kanaverkkoa löytyy tästä nettiosoitteesta...

lintulat, tarhat jne.

Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko

tipsukka

Re: Kanaverkkoa löytyy tästä nettiosoitteesta...

Viesti Kirjoittaja tipsukka »

vardenji kirjoitti:Sitä hitsaussaumaa mä epäilen. Lanka voi olla tosi hyvää, mutta nytkin toi kuttu tekee itte mahdollisimman rankkaa työtä hajottaakseen koko tarhan :smt013 Mä en luota hitsaussaumaan, kun noi saa 3mm ulkokäyttöön tarkotetun ruuvinkin napsahtamaan poikki... Kanaverkko kun joustaa niin siit ei niin helposti mennä. Hain grenen eteläsuomen yhteyshenkilön puhelinnumeron ja koitan soittaa sinne huomenna suoraan. Eivät ehkä myy yksityiselle, mutta kertoo varmaan mielellän jonkun toisen kaupan mistä saa tilattua.
Eikö ookkin ihmeen hankalaa saada kanaverkkoa? Mä ymmärtäisin, jos tässä hankittaisiin laitonta asetta, mutta kanaverkkoa :smt021
vardenji

Viesti Kirjoittaja vardenji »

Mä saan verkkoo muualta, mutta agrista soitettiin vihdoin. Mun tiedot on kulkeutunee siellä henkilöltä toiselle ja nyt vasta tää yks myyjä tajus soittaa ja kysyä et olenko mä saanu mitään tietoja :smt013 Onneks kuitenkin soitti ja kerto asiasta.
En tiedä, olisko yhteydenoton syynä et otin yhteyttä tonne grenelle ja kerroin agrin innosta myydä mulle verkkoja :smt012 Tällä hetkellä saan ostettua noista kolmesta vaan ton isoimman rullan, joten saattaa olla et kysyn agrista vielä uudelleen, josko sillon asia etenis :smt002 Tolppia en sieltä saa yli 210cm, enkä tosiaan tiedä mahtaneeko toi 30cm maan alla riittää... Lupasin pitää harkinnassa. En oo vaan vielä ehtiny rautiaan kyselemään.
tipsukka

Viesti Kirjoittaja tipsukka »

vardenji kirjoitti:Mä saan verkkoo muualta, mutta agrista soitettiin vihdoin. Mun tiedot on kulkeutunee siellä henkilöltä toiselle ja nyt vasta tää yks myyjä tajus soittaa ja kysyä et olenko mä saanu mitään tietoja :smt013 Onneks kuitenkin soitti ja kerto asiasta.
En tiedä, olisko yhteydenoton syynä et otin yhteyttä tonne grenelle ja kerroin agrin innosta myydä mulle verkkoja :smt012 Tällä hetkellä saan ostettua noista kolmesta vaan ton isoimman rullan, joten saattaa olla et kysyn agrista vielä uudelleen, josko sillon asia etenis :smt002 Tolppia en sieltä saa yli 210cm, enkä tosiaan tiedä mahtaneeko toi 30cm maan alla riittää... Lupasin pitää harkinnassa. En oo vaan vielä ehtiny rautiaan kyselemään.
Hmm oletko ystävällinen ja infoat mua asiasta. Mun homma ei etene mihinkään :smt009 . Tai eteni se sen verran, että kolme mäntyä sai kyytiä ulkokanalan tieltä.
Kotisaariset

Viesti Kirjoittaja Kotisaariset »

Savenmaalta ostin viime vuonna oman kanaverkkoni. Alkukesästä Nivalassa oli myymälässä pariakin kokoa. Korkeus oli isommassa n. 1,5m. Hintaa en kyllä muista... 50 metrin rulla. Oma tarha on tehty niin että verkkoa on upotettu maahan ja sit sitä on kaksi kertaa päällekkäin tuota 1,5 metristä, joten korkeutta tulee parisen metriä. Ei tarvi kumarrella...
Vastaa Viestiin