Alkaa olemaan itsellä aika kovat paineet lasten puolelta...olisi edes enemmän tipuja, niin ei muutaman menetystä edes huomattaisi...mutta tämän yhden mahdollisen kuukahtamisen huomaavat kyllä, vaikka miten olisin
Viirunpoikasen syömään opettaminen?
Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri
-
Hansu
Viirunpoikasen syömään opettaminen?
ELi meille kuoriutui noista kyyhkyjen hautomista kahdesta munasta eilen poikanen. Mitenkäs kummassa minä sen opetan syömään
? Siirsin juuri tipulaan tuon lämpölampun alle ja nyt se siellä piippaa. Tarjolla (kanojen) poikasherkkua hienoksi murskattuna. HIeman yritti nokkia maasta, mutta ei pahemmin homman päälle tajunnut. Keittelen tuossa vähän muniakin ja koitan jos niitä söisi... Mutta siis voiko tuota opettaa tyyliin tyrkin itse sormella sitä ruokaa tms.?
Alkaa olemaan itsellä aika kovat paineet lasten puolelta...olisi edes enemmän tipuja, niin ei muutaman menetystä edes huomattaisi...mutta tämän yhden mahdollisen kuukahtamisen huomaavat kyllä, vaikka miten olisin
-
Maatikko
Re: Viirunpoikasen syömään opettaminen?
Mä olen kananpoikasille opettanut tökkimällä ruokaa neulepuikolla. Se on tarkempi kuin sormi 
-
Hansu
Syömäpuikko toimi hyvin...älysi tipu syödä siitä paperin päältä edes... JOs sit joskus oppis kupistakin... Juominen menee ruiskusta eli sama kuin tippapullolla. Kunhan vaan nyt pysyy hengissä 
-
viiriäiset
Itse murustelin keitettyä keltuaista mustalle sukalle ja koputtelin sitä sormella
Kannattaa esim munan keltuaiselle laittaa musta ati tumma alusta jotta tipu huomaa hyvin että ahaa tuota nokitaan
Kannattaa esim munan keltuaiselle laittaa musta ati tumma alusta jotta tipu huomaa hyvin että ahaa tuota nokitaan
-
Hansu
Tässä ihan äidinylpeydellä kertoilen miten viisas meidän tipu on... HIenosti osaa kupista juoda ja maasta syödä. Kupista oppi juomaan jo toisena päivänä. Taitaa olla tuleva nero