Oppivaiset tipuset

yleistä jutustelua

Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko

Vastaa Viestiin
Hulluna Kanoihin

Oppivaiset tipuset

Viesti Kirjoittaja Hulluna Kanoihin »

Se oli jännä juttu, kun ekan kerran otettiin hautomakoneesta tipusia :smt049

Sieltä tuli noin. 50 tipusta

Hetipäs katselin niitä, ja otin muutaman hellävaraisesti kätösiini, ja ihme, seuraavan kerran tiput änkesivät käsiini. Luulivat varmaan että saisivat jotain, siinä sitten niiden kanssa leikittelin...Tiput nokkivat hellästi sormiani, jospa ne olisivatkin syötävää...Seuraavan kerran kun menin sinne, tiput olivat jo isoja, mutta yksi "iso" tipu tuli vielä luokseni...Olipas se kyllä hellyyttävä kokemus... Huoooh... :smt049
taikku

Re: Oppivaiset tipuset

Viesti Kirjoittaja taikku »

Minä käsittelen poikasena paljon tipuja... esim. viime kesänä käppänät hautoivat niin mahdottomasti, että minun piti ottaa poikaset pois emoilta niiden kuoriuduttua, koska alkoivat tappamaan toisten poikasia. Eli olivat sisällä häkissä ja sitten kuljettelin niitä ulos pikkuhäkkeihin päivittäin. Samalla tuli niitä halittua :smt004 Nyt aikuisena ovat melkoisen käsikesyjä, kun otan syliin haluavat laittaa päänsä tuonne kaulalle ja ovat tyytyväisiä :smt001 Varsinkin kukot ovat sellaisia, että kun otan ne syliin, panevat päänsä kaulalle hiuksien alle piiloon ja oikein huokaisevat hetken rauhaa ja saattavat jopa yrittää nukkua hetken, kun on niin raskasta tuo akkalauman paimentaminen :smt005
Hulluna Kanoihin

Viesti Kirjoittaja Hulluna Kanoihin »

:)

Tuli hymy huulille kun tuota kommenttiasi luin :smt023
Katti

Viesti Kirjoittaja Katti »

Voi ihanaa :smt055 Mä niin odotan sitä, että tulevista tipusistani tulis sylilemmikkejä :smt003
Vastaa Viestiin