Homosteleeko ankat?

juttuja muista linnuista kuin kanoista

Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko

Vastaa Viestiin
taikku

Homosteleeko ankat?

Viesti Kirjoittaja taikku »

Meillä yksi urosankka on niin kynitty kuin sitä olisi poljettu viimusen päälle :smt017 Olen nähnyt kun toiset urokset sitä jahtaa, mutta olen kuvitellut sen olevan keskinäistä kahinointia. Tuli vaan mieleen, että jospa ne on homostellut :smt005 Meinaan uroksia ja naaraita on tällä hetkellä yhtä paljon. On minulla yksi "veljespari", jotka ovat kuin paita ja peppu, mutta kyllä ne sentään polkee tyttöjä, on minulla sellainenkin poika joka ei ankoista välitä, vaan polkee kanoja jos kiinni saa :smt003
Maatikko

Re: Homosteleeko ankat?

Viesti Kirjoittaja Maatikko »

^Ainakin sinisorsilla on homopareja, niin että ei olis ihme jos ankoillakin.
Xaus

Viesti Kirjoittaja Xaus »

Ettei kukko olis päässyt polkaseen?
tipsi
riikinkukko

Viesti Kirjoittaja tipsi »

Mulla oli teininä 2 poika-ankkaa (tai ok, toinen oli mun veljen), ja ne kyllä olivat sillain :smt003 Ei tosin niin usein kuin tytöt ja pojat keskenään ,mutta kuiteskin. Näillä herroilla ei ollu tyttöjä, joten kai ne sen vuoksi sellaiseen ratkaisuun päätyivät. Tekivät lisäksi pesiä metsään siten, että toinen mallaili pesää ja toinen vahti :smt005
Ankkoja, kanoja ja lampaita.
milkkis]

Viesti Kirjoittaja milkkis] »

Tää onkin muuten jännä tieto että linnuillakin voi olla tällästä. Meillä on nyt yks ukko ja kaks akkaa ja voi herranjumala miten se ukko on repiny toisen akan ihan kamalaksi :smt009
Vastaa Viestiin