Voiko lintu (ankka) olla mustasukkainen?
Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko
- tipsi
- riikinkukko
Voiko lintu (ankka) olla mustasukkainen?
Äh, meidän Rebekka-lady pitää kauheaa möykkää, siis kutsuäänisessioita takapihalla. Ja täällä taajamassa se ei ole kauhean hyvä asia. Mies pohdiskeli, että voisiko se olla mustasukkainen?? Siis kun meillä on ankkatipejä, ja olen niiden kanssa ollut kasvihuoneessa siten että ankat ovat nähneet. Ts. voisiko Rebekka vaatia huomiota, koska ei tykkää että käytän aikaa toisille vaakuille?
Ankkoja, kanoja ja lampaita.
-
maunu_muori
Re: Voiko lintu (ankka) olla mustasukkainen?
voi rebekka parkaa, kun johtavalla naaraalla
on nyt muuta mielessä kuin hänen kanssaan seurustelu.... heh heh, ankathan on aika laumasieluha 
-
Pirjo
Re: Voiko lintu (ankka) olla mustasukkainen?
Minä olen myös huomannut erilaisia mustasukkaisuusoireita ankoilla;
Helmi on vanhin naaras ja ´pihistelee` ei muni eikä parittele Kallen kanssa, mutta sietää juuri ja juuri että Kalle parittelee toisten naaraiden kanssa mutta heti kun tapahtuma on ohi niin Helmi juoksee Kallen vierellä ja todella äänekkäästi komentelee ´tää on mun mies-pysykää kauempana`
Jenni ja Joona jotka ovat nyt pari kuukautta katselevat mua todella kiinteästi kun hoidan ´uusia pikkutipuja` ja näykkivät nokalla koko ajan kun hoidan niitä; muuten ei näykitä.
Helmi on vanhin naaras ja ´pihistelee` ei muni eikä parittele Kallen kanssa, mutta sietää juuri ja juuri että Kalle parittelee toisten naaraiden kanssa mutta heti kun tapahtuma on ohi niin Helmi juoksee Kallen vierellä ja todella äänekkäästi komentelee ´tää on mun mies-pysykää kauempana`
Jenni ja Joona jotka ovat nyt pari kuukautta katselevat mua todella kiinteästi kun hoidan ´uusia pikkutipuja` ja näykkivät nokalla koko ajan kun hoidan niitä; muuten ei näykitä.