Brahma adoptoi tipun

yleistä jutustelua

Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko

Vastaa Viestiin
pipsa

Brahma adoptoi tipun

Viesti Kirjoittaja pipsa »

meille tuli yksinäinen konehaudottu pikku tipu,noin kuukauden vanha ja väänsin ja käänsin mielessäni kuinka sen sopeuttaisin laumaan....ainokaisen :smt012
No eipä tarvinnu miettiä kun meidän brahma rupesi poikasta hoivaan. Ottaa sen siipien suojaan,pulputtaa sille alvariinsa ja opettaa kanamaisia tapoja. eikä porukka kiusaa....
En olisi ikinä uskonu et näinkin voi käydä ja olen tosi onnellinenen kun luonto hoiti tilanteen :smt007
Et nee on fiksuja!
jokunen

Re: Brahma adoptoi tipun

Viesti Kirjoittaja jokunen »

Tykkää-nappi puuttuu.. :smt005

Meillä alho-kana teki viime kesänä vastaavan tempun.
Iloisten Munatalo

Viesti Kirjoittaja Iloisten Munatalo »

[quote="jokunen"]Tykkää-nappi puuttuu.. :smt005 quote]
Mulla on monta kertaa sama tunne että missä se TYKKÄÄN-nappi on :smt003
viiru

Viesti Kirjoittaja viiru »

Ja mä etsin nykyään tykkää-nappia aina. Brahmalla on niin ihanan äidillinen olemus kotkankatseineen. Kyllä on tipu nyt turvassa.
ÄsVee

Viesti Kirjoittaja ÄsVee »

Onpa ihana tapaus. :smt007
Meillä on muutaman päivän ikäinen ainokainen konetipu kasvamassa. Olen myös miettinyt miten sen aikanaan parveen ujutan. Saapi nähdä, herääkö meidän kanoilla emonvaistot.
Xaus

Viesti Kirjoittaja Xaus »

Meillä kans tyrnikset on ottanut noita adoptiotipuja. Yksi otti 2-viikkoiset ja toinen melkein kuukauden ikäiset.
vardenji

Viesti Kirjoittaja vardenji »

Mulla olis konetipuille adoptioemo kanalassa, joka alotti juur haudonnan ja vois huolia tiput, mutta kun on toi kalkkijalka :smt013 Näistä tipuista yksikään ei mene kanalaan ennen kun kanat on oireettomia...
Vastaa Viestiin