helppo ja halpa ruoka-automaatti
Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko
helppo ja halpa ruoka-automaatti
Helppo, halpa ja hygieeninen tipunruoka-automaatti syntyy vanhasta maitotölkistä ja grillitikusta. Automaatin voi aina sen likaannuttua viskata hellan pesään ja rakentaa uuden.
Kas näin helposti se käy:
Leikkaa reikä tölkin kylkeen
Taita läppä sisään ja pujota tikku paikalleen niin että se pitää läpän ylhäällä
Tältä se näyttää sisäpuolelta, pieni rako ruokaa varten
Automaatti käytössä, viirutipuja varten voisi asentaa eteen vielä grillitikuista kalterit...
Kas näin helposti se käy:
Leikkaa reikä tölkin kylkeen
Taita läppä sisään ja pujota tikku paikalleen niin että se pitää läpän ylhäällä
Tältä se näyttää sisäpuolelta, pieni rako ruokaa varten
Automaatti käytössä, viirutipuja varten voisi asentaa eteen vielä grillitikuista kalterit...
Re: helppo ja halpa ruoka-automaatti
Mainio idea mainioon aikaan Empäs lähdekään ruokakuppiostoksille.
Mä aiemmin tuhrasin teipin kanssa, kunnes kekkasin tuon grillitikun Helpottaa ja nopeuttaa askartelua ihan ratkaisevasti ja tuloksena tukevampi ruokintalaite. Tämä on siis pitkällisen tuotekehityksen tulos
Tosi hyvä idea. Nyt on meidänkin tipuilla uusi ruokinta automaatti
Siis totahan voi tuotekehittää isommallekin porukalle, tukevammasta pahvilootasta vaan samalla tekniikalla esim. pajukeppiä käyttäen KIITOS! Tommoinen tulee meidänkin kanoille sittensiimis kirjoitti:Mä aiemmin tuhrasin teipin kanssa, kunnes kekkasin tuon grillitikun Helpottaa ja nopeuttaa askartelua ihan ratkaisevasti ja tuloksena tukevampi ruokintalaite. Tämä on siis pitkällisen tuotekehityksen tulos
Näyttääpä tosi näppärältä. Onko sulla joku kiinnityssysteemi millä purkki pysyy pystyssä?
Minä olen pohtinut halpaa automaattia tipuille tässähän se on. Kiitos siimis.
Tuossa toisessa terrassa purkin reuna ylttää juuri verkkokattoon, johon olen purkin sitten tukenut kahden pyykkipojan avulla. Luovuus on valttiakaakatin kirjoitti:Näyttääpä tosi näppärältä. Onko sulla joku kiinnityssysteemi millä purkki pysyy pystyssä?
Pitäiskö lähettää nää niksipirkkaan
Joo laita vaan, kyllä tuo aina sukkahousu niksi päihittääsiimis kirjoitti:Pitäiskö lähettää nää niksipirkkaan
Sukkahousut vaan peliin mukaan, koko automaatti lahkeeseen ja avot , uusi ja ehta aktivointilelu "Kuinka saada siemenet rikkomatta sukkahousuja"siimis kirjoitti:[Pitäiskö lähettää nää niksipirkkaan