Ei kun uutta putkeen
Kuinka vahva sen valon pitää olla, jos 3-4 päivän jälkeen jo näkee ? Mulla on maatiaisen munia koneessa, laitettu 20.3 enkä näe niissä vielä mitään
Lapset on lapsia, vahinkoja sattu, tsemppiä seuraavaan haudontaan
Eiks jossain mainittu et oma käsi pitäis pystyä läpivalaseen, niin sit näkee hyvin. Mun taskulamppu, jolla valasen, näyttää kyllä kympillä läpi mun sormet ja rystyset, muttei kämmentä.
Uutta yritystä Saralele heti perään ja pistä kone jonnekin mistä lapset ei sitä ihan helpolla saa.
Siiri; kyllä sen pitäis varmaan jo nyt näkyä onko hedelmöittynyt vai ei. Ainakin ankan munat muuttuu niin totaalisesti viikossa että melkein kynttilälläkin näkisi. jos sun munat ei oo hedelmöittynyt...?
Voi ei Saralele mitä uutisia! Voin niin hyvin ymmärtää miten oot kihissyt tossa tilanteessa. Meillä viime viikolla kohta 3v poika levitti kolmen kuoritun kananmunan kuoret pienenä silppuna olohuoneeseen: karvamatolle, sohvaan, nojatuoliin, puhtaille kosteille pyykeille ym... Ja tämä vain siksi etten tajunnut napata kuoria lautaselta roskiin sillä välin kun tein ruokaa. Onneksi oli keitettyjen munien kuoria eikä johonkin taikinaan laitettujen keittämättömien.