Nämä taitaa sitten olla meidän viimeiset Hurma-Herran jälkeläiset, mutta toivottavasti Hurma jatkaa ansiokkaasti kukon hommia Marikakin (vai pitäisikö kirjoittaa Marikak:oon luona). Kuvia laitan, kunhan Daalia päästää tipuset esille.
Pilkku-alhoja
Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri
-
kaakatin
Pilkku-alhoja
Daalialle kuoriutui eilen ja tänään 4 pientä alhotipua. Äiti ja lapset voivat hyvin.
Nämä taitaa sitten olla meidän viimeiset Hurma-Herran jälkeläiset, mutta toivottavasti Hurma jatkaa ansiokkaasti kukon hommia Marikakin (vai pitäisikö kirjoittaa Marikak:oon luona). Kuvia laitan, kunhan Daalia päästää tipuset esille.
-
helleena
Re: Pilkku-alhoja
Voi ihanuus, laita ihmeessä kuvia! Ja Onnittelut tipuista! Miekii haaveilen niistä pilkkualhoista ja olen pitänyt pesissä munia jotta jollekin rouvalle iskis hautomakuumeen
. Saisin sit ruveta kyseleen pilkkualhoille siitosmunia
.
-
kaakatin
- HiltaHelikopteri
- kukkoilija
Terhakan näköisiä tipusia! Ja ai että tuo Daalia on kaunis 
-
helleena
Samaa mieltä Hiltan kanssa. Tuo Daalia aivan hivelee silmiä
. Ihan massun pohjassa kutkuttaa tommoinen kauneus. Laitahan Kaakatin tipuista kuvia jatkossakin. Olis niiiin mielenkiintoista seurata missä vaiheessä alkaa tipuissa toi pilkullisuus tulla esille. Noi pilkku Alhot on kyl
. Mulla on kaima tolle sun Daalialle. Mun Daalia on vaan kuttu. Mutta kauniilla rouvilla täytyy olla arvoisensa nimetkin 
-
kaakatin