Daalialle kuoriutui eilen ja tänään 4 pientä alhotipua. Äiti ja lapset voivat hyvin.
Nämä taitaa sitten olla meidän viimeiset Hurma-Herran jälkeläiset, mutta toivottavasti Hurma jatkaa ansiokkaasti kukon hommia Marikakin (vai pitäisikö kirjoittaa Marikak:oon luona). Kuvia laitan, kunhan Daalia päästää tipuset esille.
Voi ihanuus, laita ihmeessä kuvia! Ja Onnittelut tipuista! Miekii haaveilen niistä pilkkualhoista ja olen pitänyt pesissä munia jotta jollekin rouvalle iskis hautomakuumeen . Saisin sit ruveta kyseleen pilkkualhoille siitosmunia .
Samaa mieltä Hiltan kanssa. Tuo Daalia aivan hivelee silmiä . Ihan massun pohjassa kutkuttaa tommoinen kauneus. Laitahan Kaakatin tipuista kuvia jatkossakin. Olis niiiin mielenkiintoista seurata missä vaiheessä alkaa tipuissa toi pilkullisuus tulla esille. Noi pilkku Alhot on kyl . Mulla on kaima tolle sun Daalialle. Mun Daalia on vaan kuttu. Mutta kauniilla rouvilla täytyy olla arvoisensa nimetkin
Ikää tipsuilla reilu kaksi viikkoa. Värien perusteella näyttäis tulevan kolme kukkoa ja yksi kana. Harjoista ei oikein vielä erota, mutta vois yksi noista tummista olla kanakin.