Pilkku-alhoja

kysymyksiä ja vinkkejä haudonnasta sekä tipujen hoidosta

Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko

Vastaa Viestiin
kaakatin

Pilkku-alhoja

Viesti Kirjoittaja kaakatin »

Daalialle kuoriutui eilen ja tänään 4 pientä alhotipua. Äiti ja lapset voivat hyvin. :smt003
Nämä taitaa sitten olla meidän viimeiset Hurma-Herran jälkeläiset, mutta toivottavasti Hurma jatkaa ansiokkaasti kukon hommia Marikakin (vai pitäisikö kirjoittaa Marikak:oon luona). Kuvia laitan, kunhan Daalia päästää tipuset esille.
helleena

Re: Pilkku-alhoja

Viesti Kirjoittaja helleena »

Voi ihanuus, laita ihmeessä kuvia! Ja Onnittelut tipuista! Miekii haaveilen niistä pilkkualhoista ja olen pitänyt pesissä munia jotta jollekin rouvalle iskis hautomakuumeen :smt047 . Saisin sit ruveta kyseleen pilkkualhoille siitosmunia :smt001 .
kaakatin

Laitetaas muutama kuva meidän tipuista. Ikää nyt 9vrk
Kuva

Kuva

Jestas että oli taas vaikea kuvata. Kun onnistuu saamaan tiput samaan kasaan, niin johan emo tunkee päänsä eteen.
vardenji

Viesti Kirjoittaja vardenji »

Voi kun ovat sulosia :smt060
HiltaHelikopteri
kukkoilija

Viesti Kirjoittaja HiltaHelikopteri »

Terhakan näköisiä tipusia! Ja ai että tuo Daalia on kaunis :smt007
helleena

Viesti Kirjoittaja helleena »

Samaa mieltä Hiltan kanssa. Tuo Daalia aivan hivelee silmiä :smt060 . Ihan massun pohjassa kutkuttaa tommoinen kauneus. Laitahan Kaakatin tipuista kuvia jatkossakin. Olis niiiin mielenkiintoista seurata missä vaiheessä alkaa tipuissa toi pilkullisuus tulla esille. Noi pilkku Alhot on kyl :smt049 . Mulla on kaima tolle sun Daalialle. Mun Daalia on vaan kuttu. Mutta kauniilla rouvilla täytyy olla arvoisensa nimetkin :smt002
kaakatin

Ikää tipsuilla reilu kaksi viikkoa. Värien perusteella näyttäis tulevan kolme kukkoa ja yksi kana. Harjoista ei oikein vielä erota, mutta vois yksi noista tummista olla kanakin.

Kuva

Kuva
Vastaa Viestiin