Saralelen ja kanasten haudonnat
Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko
Saralelen ja kanasten haudonnat
Nyt on omat munat koneessa, saas nähdä mitä tästä tulee 

Viimeksi muokannut saralele, 07 Syys 2011, 17:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Haudontaa mini advancella
Tuos on nyt tuo automaattinen kääntö niin että kääntää munat kolmen tunnin välein.. Onkohan se sopiva?? Paitsi et pitääkö mun ottaa se kääntely vielä pois päältä kun luin just tuolta ohjeesta että ekana vuorokautena ei käänneltäis?? Ja nyt noi on jo muutaman kerran kääntyny?? Onko munat nyt pilalla?? Annanko olla vai otanko kääntelyn vielä pois ja laitan huomena takas???? Apuvaa!!! 

Ok.. Tuo kun kääntää niin kaikki munat ei ihan sitä 180 astetta käänny, melkeen kuitenki.. Osuvat vissiin vähän toisiinsa niin että joku muna jää vähän junnaamaan paikoilleen eikä käänny kunnolla.
Ei haittaa, ei se kanakaan asteita laske kun muniaan pyörittelee !!
Munat laitettu juuri, siks lämpötila vähä alhaalla vielä...

Sievä kone. Mä mietin kans mini advancen ostamista mutta juur kun mulla olis ollu rahat siihen alotuspakkaukseen, se katos hautomon nettisivuilta.
Karman laki kertoi että mun pitää ostaa isompi...
Jään seuraamaan kuinka hyvin sujuu

Jään seuraamaan kuinka hyvin sujuu

En malttais odottaa että pääsen läpivalaisemaan munat
Eikös se ollu 4-5 päivän päästä haudonnan alotuksesta?? Nyt on päiviä 19 jäljellä... Eli 2 päivää ovat olleet koneessa.

Minulla on tuo sama kone ilman automatiikkaa ja väittäisin, että jopa sekin on oikein hyvä
Onnea haudontaan!

Onnea haudontaan!
Täältä löytyy kans Mini Advance
Hiljattain vasta tilasin, yksi satsi haudottu, toinen menossa puolivälissä. Tähän asti mulla on ollut vain itse tehtyjä manuaalisia koneita, ja kylläpä on helppoa, kun ei tarvitse muistaa käännellä!
Muutoin olen munia hautonut kai satoja kertoja, ja aina olen alusta asti käännellyt, lopusta vasta 2 vrk jättänyt kääntämättä. Tulos on silti ollut hyvä. Mutta ymmärrän kyllä pointin tuossa ekan päivän kääntelemättömyydessäkin. Kukin tyylillään!
Mut ei ne pilalle mene, vaikka kääntyilevätkin alusta asti.
Kiva kone kyllä kaiken kaikkiaan! Hiukan pieni toki, mutta hyvin pärjää tämmöinen pienimuotoisesti harrastuksekseen hautoja.
Muistitko takuurekisteröidä koneen siellä myyjän sivuilla olevassa linkissä?

Kiva kone kyllä kaiken kaikkiaan! Hiukan pieni toki, mutta hyvin pärjää tämmöinen pienimuotoisesti harrastuksekseen hautoja.
Muistitko takuurekisteröidä koneen siellä myyjän sivuilla olevassa linkissä?
enpä huomannut mitään takuurekisteriä siellä, en kyllä älynnyt katsoakkaan...
https://www.hautomo.net/takuurekisterointi Hautomosta varmaan tilasit? Tossa linkissä on siitä takuurekisteröinnistä juttua. On se kahden vuoden takuu tuotteella sitten voimassa!
Tosin sinne Brinsean sivulle lomakkeeseen vievä linkki on väärä, mutta se lomake löytyy kyllä sieltä, vasemmalta valikosta "register your product".

Ihanat, ihanat tyttöseni 2v ja 3v olivat tehneet äitille ihanan yllärin. Tulin meidän makuuhuoneeseen, ja neitoset olivat tyhjentäneen hautomakoneen. Kaikki munat hajalla. Kaikki munat HAJALLA!!!!!!! Tietokonepöydällä, näppäimistöllä, näytössä, lattialla, modeemissa, joka puolella kananmunaa.
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Siinä sai muutamaan kertaan laskia kymmeneen. Eikä ihan sekään riittäny.
No, se lohduttaa ehkä hieman, että munissa ei näkynyt ainakaan vielä olevan mitään elonmerkkejä... Kolmen päivän ikäisinä.. Kuuluisko tossa vaiheessa olla???? En tiiä onko sitte ettei oo hedelmöittyny noi vai mikä oli?????
Mut aamun fiilikset oli kyl