Evira saa sen kyseisen kupongin valmiiksi arvatenkin huhtikuun 30 päivä... ja sitten tuleekin jo kiire

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri
Nyt on ohi aiheen kohdassa mehiläistopikki. Mä en edes tiedä mistä mä lähtisin kyselemään kun mielessä pyörii niin paljon asioita.monnilainen kirjoitti:Rahaa tarvitsee paljon, jos ostaa kaikki tarvikkeet uusina, mutta lingot ym kannattaa ostaa käytettynä, kysellä muilta harrastajilta, esim. meiltä. Jos joku oikeasti on kiinnostunut mehiläisistä voin mielelläni kertoa tuolla ohi aiheen kohdassa. Ja meillä on pari ylimääräistä linkoakin...
Paltsi kirjoitti:Tuota noin. Ihan kaikkea edellä kirjoitettua en jaksanut lukea mutta pitäisikö evirankin määräyksiin suhtautua järjellä eikä pelolla. Jos rekisteröintilomakkeita ei ole niin silloinhan ei rekisteröidytä ennenkuin viranomainen on saanut omat asiansa kuntoon. Suomalaiset ovat mielestäni hieman liian tunnollisia noudattamaan joka ikistä risahdusta mitä viranomaistaholta kuuluu. Luonnollisesti lakeja, asetuksia ja määräyksiä on noudatettava, niin meilläkin tehdään kun elukoita on jo näinkin paljon. Minä en silti aio evääni lotkauttaa ennekuin asia on viranomaisilla sillä mallilla että homma toimii.
Perhetuttava tuottaa hunajaa ja just oli juttua..monnilainen kirjoitti:...mehiläisestä biisoniin... Kerrankin voin virallisesti kertoa, että mehiläisistä ei tarvitse ilmoittaa!