Kyselen tyhmiä...

juttuja muista linnuista kuin kanoista

Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko

Vastaa Viestiin
tinttu

Kyselen tyhmiä...

Viesti Kirjoittaja tinttu »

...Mutta kun on noita jumalaisen kauniita kyyhkyjä ja kultafasaaneja, niin ovatko ne siis teillä ihan lemmikeinä vai onko niistä jotakin hyötyä? Kun ovat niin ihanaisia ja mietin miten saisin isännän käännytettyä...
Siis tyhmiä varmaan kyselen, mutten oikeesti tiedä :oops: Tuollainen fasaanikin varmaan ois menis tosi mukavasti meillä (pihalla päivittäin kymmenkunta villifasaania, et tuntus olevan mieluisa paikka) :smt002
Metsänreunan emäntä

Re: Kyselen tyhmiä...

Viesti Kirjoittaja Metsänreunan emäntä »

http://www.metsanreunalakka.fi Jos tällä kääntyis isännän pää.
Ushva

Viesti Kirjoittaja Ushva »

Kyyhkyt on ihania! Mulla niiden pidolle ei muuta syytä ole (en harrasta kilpailuja ym.). On vaan niin ihanaa seurata niiden elämää ja etenkin pesimishommia. Kyyhkynpoikasetkin on niin hassuja!
Metsänreunanemäntä laitto kyllä liian pahan linkin nyt. SIIS AIVAN IHANA KYYHKYPARATIISI TEILLÄ! :shock: Siinä olis vähän tavotetta mun tulevalle uudelle lakalle! Nyt mulla asuu kyyhkyset navetassa muiden eläinten kanssa, mutta haluan kyllä niille jo ens kesänä oman asunnon.
ninnu

Viesti Kirjoittaja ninnu »

Ei mullakaan ole mitään hyötymomenttia noihin kyyhkyihin ja fasuihin :smt003
Kauniita katseltavia, helppohoitoisia :smt050

...eipä tässä mun eläintenpidossa nyt muutenkaan ole mitään tekemistä järjen ja hyödyn kanssa :smt005 ,kun navetasta löytyy lemmikkilehmiä ja possujakin, jotka vaan "ovat olemisen ilosta" :smt057
Tai on niillä terapeuttinen vaikutus, eli jos ne sitten määrittelisi ennaltaehkäisevänä mielenterveystyöntekijöinä :smt005
Pitävät mut onnellisena ja pirteänä, niin henkisesti, kuin fyysisesti :smt002

Perhomiehet käyttää varmaan aika paljonkin kulta/keltafasuja, mutta mä en niitä todellakaan pitä sitä tarkoitusta ajatellen.

mulle on varmaan tulossa joku pakkomielle näistä hymiöistä
tinttu

Viesti Kirjoittaja tinttu »

Juu, tuolla periaatteella mullakin on eläimiä, ei yhtään ns hyötykäytössä. Mutta isännys kun ei lämpene niin millekkä siivellisille niin aattelin taas kysästä :smt002
Vastaa Viestiin