Lindellit
Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri
-
tiina
Re: Lindellit
Eikös se hämeen musta lähtenyt pienestä nousuun, miksei sitten tämä? Mä olen funtsinut, että jos ens vuonna olis mulla vaikka 15 haudontaa ja niistä tulis vaikka se kolme per haudonta, niin sehän tekis jo 45 tirppaa ja jos niistä puolet olis kanoja niin...noh, hyvällä mallillahan se olis jo siinä vaiheessa 
-
omena
Toivotaan että näin on! Linnuillahan ilmeisesti tuosta sukusiitoksesta ei ole niin haittaa kuin esimerkiksi nisäkkäillä? Mua vaan siis aidosti kiinnostaa tää puoli 
-
Paulikki
Hyvältähän toi kuulostaa, ei saa paineistaa, se on jo paljon ko tiina keräs harvinaisuudet siipiensä suojaan.tiina kirjoitti:Eikös se hämeen musta lähtenyt pienestä nousuun, miksei sitten tämä? Mä olen funtsinut, että jos ens vuonna olis mulla vaikka 15 haudontaa ja niistä tulis vaikka se kolme per haudonta, niin sehän tekis jo 45 tirppaa ja jos niistä puolet olis kanoja niin...noh, hyvällä mallillahan se olis jo siinä vaiheessa
-
omena
No saako noista mun viesteistä sitten sen käsityksen että mä painostan
? Mua nyt vaan oikeasti kiinnostaa. Ei mulla ole epäilystäkään ettei tätä kantaa nousuun saada, uteliaisuuttani kyselen 
-
kanamummo
Onnea siitä yhdestäkin! Syyshaudonnat onnistuu vähän huonommin, jospa se oli vaan sitä...