Ai se ei ollutkaan se ihmepelastunut ankanpoika!

Oon koko ajan luullut niin, kun hellu puhuit sillon sellaisesta tummasta ankanpojasta, jolle oli käynyt niin. Ja kai mä sekotin sitte sen niihin mitä hain meille.
Se pussi on roikkunu sillä jo ainakin pari viikkoa. Voihan olla että on johonki telonutkin sen, mutta mitään selvää tapausta ei ole sattunut (kettuja tai kissoja). Ampiaisen pistoskaan tuskin montaa päivää kauemmin pullottais. Tämä ankka on viettänyt mieheni siskon perheessä nyt osan kesästä, ja tänä aikana on tuo pussi siihen tullut. Nyt ovat alkaneet sitä ihmetellä sitten. Ankka tosin muuttaa meille takaisin nyt kuukauden sisään, että itse pääsen sitä sitten viimeistään tutkimaan, mikäli siis ei ole mitään hengenvaarallista.
Kyseessä on siis urosankka, joka on kolmen ankan koplasta saanut vikiteltyä porukan ainoan naaraan itselleen.

Nyt sitten kovasti retostelee tälle yhdelle poikamiehelle.

Pullotusta ei huomaa muuten kun katsomalla edestä päin ankan kävelyä. Eivät ole ottaneet ankkaa syliin ja katsoneet, kun ei kuulemma anna sylitellä eikä edes silitellä. Pitää sitten itse yrittää selvittää tätä paremmin, ja vaikka kokeilla niitä kuvia laittaa tänne.