Kukko puolustaa kanojaan

yleistä jutustelua

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

Vastaa Viestiin
SannaT

Kukko puolustaa kanojaan

Viesti Kirjoittaja SannaT »

Meidän ennen niin lempeä Lempi-kukko on alkanut hyökkäämään lapseni päälle.
Nyt kun olen seurannut lasten ja kukon käyttäytymistä kanalassa, olen tullut siihen tulokseen, että 5 vuotiaalla tytöllä on niin uhkaavan oloiset liikkeet kanojen seassa, ettei kukolla taida olla muuta vaihtoehtoa, kuin yrittää häätää pikku-ihminen pois rouviensa kimpusta.

Itse kun menen kanalaan, niin kukko mielellään väistää ja tepastelee rauhallisesti ulos, tai jää odottamaan herkkuja kanoilleen.

Nyt meillä onkin uudenlaisen käyttäytymisen opettelu kanalassa, ettei vain tule lisää lapsivihaajia kanalaan.

Todella harmi sinänsä, koska kukko on todella komea ja oli jo sovittu, että Lempi muuttaa kesän kuluessa uuteen kanaparveen.
Mutta ei sitä kyllä uskalla lapsiperheeseen antaa...

Taitaa olla varmaan paras laittaa se pataan ja itse ottaa opikseen.

:smt013

Onko muilla tällaisia kokemuksia?
Mitä teitte asian suhteen?
max3

Re: Kukko puolustaa kanojaan

Viesti Kirjoittaja max3 »

Jo, meillä lapset sai kiellon kanalaan, et tilanne rauhoittui ja sit uudelleen koulutettiin ne lapset. :smt003
Kukkohan toimii just niinkuin pitääkin.
Xaus

Re: Kukko puolustaa kanojaan

Viesti Kirjoittaja Xaus »

Meidän siitoskukoksi hankittu kukko alkoi hyökkiä 2-vuotiaan päälle. Sinetöi sillä kohtalonsa... Meillä kanat kulkevat vapaana, joten vihaisen kukon paikka ei ole täällä. Varsinkaan tuollaisen, joka lähtee kanojen luota lapsen luo hyökkimään. :smt013 Harmi sinänsä, komea ja isokokoinen kukko.
Vastaa Viestiin