Teillä jolla on JÄTTIKOCHIN OLISI KYSYTTÄVÄÄ?
Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri
-
Suomi Ii
Teillä jolla on JÄTTIKOCHIN OLISI KYSYTTÄVÄÄ?
Tutustuin sivuun kanarodut huomasin että ei ole mainintaa jättikochin vuotuisesta muna määrästä.Mitähän se noin voisi olla? Toinen kysymys milloin ensinmäinen sulkasato tulee? Toivottavasti moni vastaisi munamäärä jättikochin suhteen!.......T:JONE 
-
Han
Re: Teillä jolla on JÄTTIKOCHIN OLISI KYSYTTÄVÄÄ?
Kiinnostaisi minuakin. Jostain luin että 2-3 munaa viikossa. Pitääköhän paikkansa?
-
rituritu
NO KYLLÄ MEILLÄ AINAKIN KOCHIT MUNII VÄHINTÄÄN SEN 5-6 MUNAA VIIKOSSA YKSI VÄLIPÄIVÄ 
-
Han
Ok
virheellistä tietoa siis ehkä tuo 2-3 munaa. Minkä ikäisenä ne alkaa munia? Siitäkään ei ole löytynyt tietoa pahemmin.
-
rituritu
No jos minä taas vastaan omasta puolestani eli keväällä kuoriutuneet ovat vuoden vaihteessa aloittaneet muninan mutta kyllä jotkut munivat aikaisemminkin 
-
Suomi Ii
Ei ole vieläkään selvennyt vuosi tuotos noin kpl.......Brahma ei ole myöskään mikään munakone munii noin 130-160 munaa vuodessa voisiko olla sama?? 
-
ninnu
"Kanat" kirjan mukaan munii 90-120 munaa vuodessa. Ja mulla helmikuun alussa kuoriutuneet aloitti kesäkuussa munimaan. Hyvin munivat, ei nyt joka päivä, mutta miltein 
-
Nina
Änkeän tähän samaan ketjuun minäkin. Eli itselläni on kaksi jättikochinia, kuoriutuneet 23.6.2010. Kuva löytyy osoitteesta
http://setteritvauhdissa.vuodatus.net/
Voisiko joku viisaampi kertoa, mikä on oikea nimitys niiden värille ja näkeekö niistä jo, ovatko kanoja vai kukkoja? Haluaisin pari lisää, kunhan tiedän varmasti niiden sukupuolen.
Kiittää ja kumartaa!
http://setteritvauhdissa.vuodatus.net/
Voisiko joku viisaampi kertoa, mikä on oikea nimitys niiden värille ja näkeekö niistä jo, ovatko kanoja vai kukkoja? Haluaisin pari lisää, kunhan tiedän varmasti niiden sukupuolen.
Kiittää ja kumartaa!
-
ninnu
Näyttäisi kyllä olevan kultabrahmoja ja kukkoja molemmat
Jos siis tarkoitat tipuja, jotka heti leikkimökkikuvien alla
Mulla olisi muutama jättikochkana nuorikko vapaana, mustia ja harmaita.
Jos siis tarkoitat tipuja, jotka heti leikkimökkikuvien alla
Mulla olisi muutama jättikochkana nuorikko vapaana, mustia ja harmaita.