MUNISMIITTI 19.6.2010 Iittalassa

yleistä jutustelua

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

Vastaa Viestiin
vetehinen

Re: MUNISMIITTI 19.6.2010 Iittalassa

Viesti Kirjoittaja vetehinen »

Tämä menee vähän OT, mutta olisin, Minnimanni, mielelläni ostamassa sinulta tyrnisten siitosmunia. Valitettavasti rakkaan ystävän 50-vuotisjuhlat menevät nyt munismiitin ohi, mutta toivottavasti pidätte oikein hauskaa siellä iltanuotiolla ja muutenkin :smt003 :smt003 .
Mutta siis, JOS sinulla olisi myydä niitä siitosmunia ja JOS joku sattuisi ajamaan tästä meiltä ohi kohti pohjoista paluumatkalla miitistä, niin maksaisin tietysti bensarahaa yms. munien kuskaamisesta.
Jos ei nyt onnistu, ja jos sinulla on joskus myöhemminkin myydä munia, niin kyselen yksärillä sitten. Olen Tuoviselle jo laitellut postia ja säilyttäjäksi olisi tarkoitus ryhtyä, kantoina sekä ilmajokinen että tyrnäväläinen. Mutta kun tyrniksiä on vasta yksi tipu :smt009 .
Rusina

Viesti Kirjoittaja Rusina »

vetehinen kirjoitti:JOS joku sattuisi ajamaan tästä meiltä ohi kohti pohjoista paluumatkalla miitistä.
Oisit vaan suoraan kirjoittanu, että Rusina :smt005 . Mun kyytissä kyllä kulkeutuvat, jos ajelen Seinäjoen kautta ja JOS jaksat hakea yöllä Lapualta.
vetehinen

Viesti Kirjoittaja vetehinen »

Rusina, en kehdannut :smt003 (ja kehdannut siinä eteläpohjalaisessa merkityksessä, ei niin kuin Oulussa tarkoitetaan). Mihin aikaan yöstä pitäis Lapualle tulla? Mää olen nimittäinkin juhlissa lauvantaaki-ehtoolla enkä liene ajokunnossa sitten yöllä :smt017 .
kaakatin

Viesti Kirjoittaja kaakatin »

Minun mukana tulee Iittalaan jokunen kukko, toivottavasti niillä on ottajat :smt003
smari

Viesti Kirjoittaja smari »

Jos tuun, niin voisin tuoda vaikka leipää, makkaraa ja sinappia? Tosin en vieläkään oo varma..

Ninnun perunoille olis meillä käyttöä, siat söisi mielellään. :smt023 Ja jos mä tuun niin ehkä kyytiin mahtuu vähän eläimillekkin sopivaa leipää jos jollain on käyttöä, vaikka Minnimannilla? Niin ja jos mä en tuu, niin oon kotona jos jotkut miittiläiset ajaa ohi ja tahtoo viettää meillä kahvitauon mennessä tai tullessa.
Rusina

Viesti Kirjoittaja Rusina »

kaakatin kirjoitti:Minun mukana tulee Iittalaan jokunen kukko, toivottavasti niillä on ottajat :smt003
Älä huoli, kyllä on :smt003 .
siimis

Viesti Kirjoittaja siimis »

Mitäs plättyjen kanssa pitäis tarjoilla..? Hilloa ja kermavaahtoako? Tuonko ne myös ja paljonkohan noita kaikenkaikkiaan menee..? Onks sulla minnimanni paistorasvaa vai tuonko tullessani?
Bean

Viesti Kirjoittaja Bean »

smari kirjoitti:Jos tuun, niin voisin tuoda vaikka leipää, makkaraa ja sinappia? Tosin en vieläkään oo varma..

Ninnun perunoille olis meillä käyttöä, siat söisi mielellään. :smt023 Ja jos mä tuun niin ehkä kyytiin mahtuu vähän eläimillekkin sopivaa leipää jos jollain on käyttöä, vaikka Minnimannilla? Niin ja jos mä en tuu, niin oon kotona jos jotkut miittiläiset ajaa ohi ja tahtoo viettää meillä kahvitauon mennessä tai tullessa.
Mä kävin jo ostamassa makkaroita kuusi pakettia ja sinappia pari tuubia. Lisäksi tuomme sipsejä iltanaposteltavaksi....joten makkaraa ei varmaan enää kannata tuoda. :smt005
ann75

Viesti Kirjoittaja ann75 »

No niih, nyt alkaa olla jo munahipat lähellä! :smt003

Mitäs muuta tuodaan kaffeen lisäksi, vinkkaa mitä näyttäisi puuttuvan, niin pistän takakonttiin (joko pyörän tai auton).
siimis

Lettuhilloa?

Vai tulenko kaupan kautta :smt002 ? Oli meinaan tarkoitus ostaa, mutta unohdin.
ann75

siimis kirjoitti:Lettuhilloa?

Vai tulenko kaupan kautta :smt002 ? Oli meinaan tarkoitus ostaa, mutta unohdin.
Mulla olis pakkasessa vissiin omena- ja mansikkasosetta (siis erikseen) luultavasti. Kunhan löydän otsalampun, niin tarkistan. Kävisikö ne lettujen kanssa?

muoks, jeps, löytyy molempia, omenaa litra ja mansikkaa ainakin muutama puolen litran pakki.
siimis

No mulle ainakin kelpaa! Mä en kaupan hilloista tykkääkään, niin varmaan sillä en sitä kaupasta muistanut ostaakan. Toisin omaa, mut meidän pakastin sisältää enää mehuja ja puolukoita :smt002 Hillot on kaikki syöty.
ann75

ok, ellei kukaan vastusta niin hilloa tulee pari litraa. Sehän ehtii sopivasti sulaa matkalla ja saa ruokajuomat samalla veivillä kylmäksi takapaksissa :smt016

Muoks, voihan lätty, taitaa tulla autokeikka :smt015 :smt012 kun noin epävakaata lupaavat. JOS on autokeikka, niin munat, tiput, kanat ja kukot yms häkki tai laatikko-osasto kulkee Askola-Hyvinkää-Iittala-akselilla ja takas suunnilleen sama reitti huomenna. Lähtö vähän 12 jälkeen Askolasta.
Viimeksi muokannut ann75, 18 Kesä 2010, 23:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Xaus

Viesti Kirjoittaja Xaus »

vetehinen kirjoitti: Jos ei nyt onnistu, ja jos sinulla on joskus myöhemminkin myydä munia, niin kyselen yksärillä sitten. Olen Tuoviselle jo laitellut postia ja säilyttäjäksi olisi tarkoitus ryhtyä, kantoina sekä ilmajokinen että tyrnäväläinen. Mutta kun tyrniksiä on vasta yksi tipu :smt009 .
Jos munien kuskaus ei onnistu, niin mä voin lähettää särkyvänä pakettina siitosmunia. :smt001
minnimanni

Viesti Kirjoittaja minnimanni »

Huh huh mikä päivä, en oo kertakaikkiaan ehtinyt koneelle SORI! Tänne on tullu kaameesti tekstiä ja ny mä oon ihan sekasin mitä tänne pitäs kirjotaa.

Jos joltakulta puuttuu tuomisia niin tänään kaupassa tuli mieleen että SALAATIN KASTIKETTA ei oo ja ostin lihapullia pussin sekä sian pötköö eli vois tehä vartaita jos joku tuo kepit ja jotain niihin lihan lisäksi.

Siimis lettujenkanssa olis ihan herkkua kermavaahto

Ninnu voipi tulla ihan mielihyvin koko perheen kanssa, on sitten enempi mies väkeä paikalla joski tuo minun ukkoni kotiutuu vasta joskus neljän aikaan.

Vetehiselle kyllä löytyy munia jos joku kuskaa ne sulle, Tyrnikset lähti eilen mutta munia on jälellä vaikka kuinka perkuleesti.

Smari älä tuo mulle ainakaan leipää, mä hukun siihen tällä hetkellä muutenkin.Niin ja koita nyt vaan tulla :smt006
Vastaa Viestiin