Nukin palleroiset

käyttäjien kuvia

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

Vastaa Viestiin
ninnu

Re: Nukin palleroiset

Viesti Kirjoittaja ninnu »

Hienon värinen tuo Viikinki :smt007

Kalkkunat on kyllä ihania, varsinkin butit, just kun ne on NIIN kesyjä ja uteliaita :smt060 Niistä saa kyllä kaverin niin postin hakureissulle, kuin mustikkaan :smt048
Nuki

Re: Nukin palleroiset

Viesti Kirjoittaja Nuki »

Just eilen kun taas kökin kanalassa, mietin et en mä kyllä kovin herkästi Hertasta luovu vaikka se kukko oliskin (elleivät sitten ala Kurkon kanssa tosissaan tapella), se tulee aina moikkaamaan mua ja vähän nokkimaan vaatteita (ja korviksia, auts!). Ehkä sit pitää vaan hankkia toinen tyttökalkku... :smt003 Tai tehdä Kyllikille varuiksi pikkuinen suojatakki.
Nuki

Re: Nukin palleroiset

Viesti Kirjoittaja Nuki »

Sain 30-v synttärilahjaksi iittiläisen kanan ja kukon=)

Kana
Kuva

Kukko
Kuva
Kuva

Kyllikille on taas kasvanut höyhenet sulkasadon jälkeen
Kuva

Lörttijengi
Kuva

Hertta ja Kurko
Kuva

Komea pari
Kuva

Tyyne ja pyllistävä Hillevi
Kuva

Anna-kaunotar
Kuva

Anna siistiytyy
Kuva

Ihana Esmeralda ja vähemmän ihana likainen tarha
Kuva
Pirjo

Re: Nukin palleroiset

Viesti Kirjoittaja Pirjo »

Ihanan syntymäpäivälahjan sait -onneksi olkoon :smt041
Maattari
lindell
Viestit: 1724
Liittynyt: 18 Elo 2009, 22:23
Paikkakunta: Iitti

Re: Nukin palleroiset

Viesti Kirjoittaja Maattari »

Hienoja iittiläisiä :smt007 , kuolaa ja toivoo siitosmunia ensi keväänä. Mistä ovat kotoisin?
Sekulikanoja, vuohia, koiria ja kissoja.

The darkest places in hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of (moral) crisis. D. Alighieri
Nuki

Re: Nukin palleroiset

Viesti Kirjoittaja Nuki »

Orimattilasta. Todella kauniita ovat, tais iskeä pieni maattarikuume... Mulla on kyllä paha taipumus hinkua vähän joka sorttia, aina jossain osuu silmään taas yhä uusia ja uusia ihanuuksia. Kivan pirteitä myös luonteeltaan, tai Aatos-poika nyt vähän ujostelee, mutta Aamu-kana antoi heti köniin Hilkalle joka meinasi nokkia tulokkaan paikoilleen. Kaksi kertaa Hilkka sai kurinpalautusta jonka jälkeen se jäi keskelle pihaa tönöttämään ihan järkyttyneenä kohdattuaan vertaisensa. Kivahan se on noita pikkuisia kääpiöitä ja suurta mutta superkilttiä Esmeraldaa hätyytellä, mutta kipakka maatiainen ei antanutkaan höykyttää :smt003
ninnu

Re: Nukin palleroiset

Viesti Kirjoittaja ninnu »

Mites pronssikalkkujen tilanne, onko rauhoittunut?
Nuki

Re: Nukin palleroiset

Viesti Kirjoittaja Nuki »

Kyllä ne välillä vieläkin ottaa yhteen, mutta Kurko voittaa aina ja lopettaa kun Hertta huutaa armoa. Sitten on taas hyvän aikaa rauhallista kunnes Hertta haluaa taas kokeilla rajojaan. Viimeeksi kun ne otti matsia Kyllikki hermostui ja ajoi Kurkon pois. Naisten välistä solidaarisuutta? :smt003
Korpela

Re: Nukin palleroiset

Viesti Kirjoittaja Korpela »

Kyllikissä virtaa selkeesti nais energiaa :)
Kyl kyl
Kyllikki
Hertan hertan
Pelasti
:smt041 :smt041 :smt041
kaakatin

Re: Nukin palleroiset

Viesti Kirjoittaja kaakatin »

Synttäri onnittelut ja onnea hienosta lahjasta.
Mikä kalkkuna tuo Kyllikki on? Eihän se butti ole? Näyttää kovasti mun villikalkkuna Cocolta.
Nuki

Re: Nukin palleroiset

Viesti Kirjoittaja Nuki »

Ihana runo, Korpela :smt054
Kaakatin, kyl se ihan butti on. Mä itseasiassa ennen luulin että kaikki valkeat kalkut on butteja ja olin tosi yllättynyt että muissakin roduissa on valkeita muunnoksia. Kylli näyttää tossa sivukuvassa hämäävän hoikalta, jos ottaisin kuvan suoraan eestä näkisit miten sen jalat lähtee enemmänkin kyljistä kuin mahan alta... :smt101
kaakatin

Re: Nukin palleroiset

Viesti Kirjoittaja kaakatin »

Joo, nyt kun katsoo tarkemmin niin kyllähän Kyllikki aika jytkyltä näyttää. Villikalkkunat kun ovat sutjakoita, eikä keskellä tuollaista palloa. :smt003
Nuki

Re: Nukin palleroiset

Viesti Kirjoittaja Nuki »

Kylli on aikamoinen pallo kauttaaltaan :smt003 Pitäis joskus punnita se, kiinnostais tietää kuinka iso se todella on. Sen ympärysmitta on niin huima että mulla on pienoisia vaikeuksia pitää sitä tukevasti sylissä, ei meinaa kädet yltää ympäri. Nyt oonkin alkanut tarkkailla sen syömisiä. Miten muuten voi muiden tirppojen seassa asustelevaa läskikalkkua laihduttaa kuin katsomalla ettei se puputa kaikkia pöperöitä isoimman oikeudella? Kauraa ja tiivistettä mulla on aina vapaasti tarjolla ja muutaman kerran viikossa väsäilen noille ruuantähteistä mössöjä.
Nuki

Re: Nukin palleroiset

Viesti Kirjoittaja Nuki »

Nyt ei oo uusia kuvia, mut oli vaan pakko hehkuttaa kun kaverit ei kuitenkaan ymmärrä! :smt003 Oon tänään kökkinyt enemmän ja vähemmän koko päivän kanalassa lepuuttamassa hermojani (koulussa loppurutistus meneillään ja mun pitäis nytkin korjailla vikaa kirjallista työtäni. Avasin kyllä koneen... ja menin Munikseen!) ja huomasin että pikku-Tyyne (käppänä) hengasi jotenkin odottavan näköisenä saappaiden juuressa. Kaappasin sen syliin ja otin kämmenten väliin -se kun on niin pikkuinen :smt049 - ja siihenhän se asettui ihan tyytyväisenä. Varmaan vartin siinä lepäili ja suiskeli, sitten lennähti taas kuoputtelemaan. Hetken päästä Hillevi samasta sisarusparvesta lennähti ite syliin katsomaan että mikä siellä nyt on niin ihmellistä. Nyt on sekä Hillevi että Tyyne oppineet tulemaan itse syliin! :smt050
Mulle aivan ihana juttu kun oon semmoinen halihirmu, oon jo oppinut ettei linnut niin arvosta kosketusta ja sylissäpitoa ja oonkin lähinnä tyytynyt ihastelemaan niiden touhuja vierestä, mut toi oli kyllä mahtavaa plussaa!
Muoks. Nyt on vaan maltettava pitää näpit erossa kukoista ja kalkku-ukoista ettei niistä tuu kiukkuisia...
Avatar
HiltaHelikopteri
kukkoilija
Viestit: 4446
Liittynyt: 01 Marras 2005, 17:58
Paikkakunta: Vantaa

Re: Nukin palleroiset

Viesti Kirjoittaja HiltaHelikopteri »

Nuki kirjoitti:(koulussa loppurutistus meneillään ja mun pitäis nytkin korjailla vikaa kirjallista työtäni. Avasin kyllä koneen... ja menin Munikseen!)
Jihaa! Tää oli kyllä päivän paras juttu :smt042

Syliteltävät ja siliteltävät linnut ovat ihania! Mä tykkään, että mitä kesympi, niin sitä parempi. Se on vaan niin kivaa ja helpottaa kaikkia hoitojuttuja, kun eivät stressaa ja panikoi ikävissäkään tilanteissa.

Itse en usko, että käsittely tekee kukoista tai kalkku-ukoista kiukkuisia...tai ainakaan meillä ei ole tehnyt. Kirjoitit kalkkunakukoista monikossa, niin pitää kysyä, että onko se Hertta sittenkin kukko?
Vastaa Viestiin