mitä teen

yleistä jutustelua

Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko

Vastaa Viestiin
kultainenkana

mitä teen

Viesti Kirjoittaja kultainenkana »

Hei, eli siis minulla on ongelma. Ajattelin että ehkä voisitte auttaa minua tekemään päätöksen. Meillä on 2 kukkoa ja 2 kanaa. Toinen isompi ja kukkomaisempi kukkomme ei vaan hyväksy toista kanaa. Hyökkää kimppuun ja nokkii joten kana joutuu kyyhöttämään jatkuvasti munintakopissa, sillöin tällöin saa olla orrella mutta ihan nurkassa. Kana ei saa kunnolla syötyä koska jos viipyy liian kauan ruokakupilla niin kukko hyökkää kimppuun. Munintapesään olen laittanut ruokaa ja sitä se kana kyllä saa syödä. Minulla ei ole mahdollisuutta hankkia kuin 1 kana lisää ehkä naapurilta. Päästänkö kanan kärsimyksistään vai päästänkö kukon hengestään? jos kanan niin joudumme myös tekemään jommasta kummasta kukosta paistia, mutta jos kukon niin kaikki säilyy ennallaan koska toinen kukko hyväksyy kanan ihan ok. Vaiko olisiko parasta heittää unelmani roskiin ja antaa kaikki pois :smt010 :smt027
Goodman

Re: mitä teen

Viesti Kirjoittaja Goodman »

Älä toki unelmistasi luovu. Laita se sekopäinen kukko pataan, jos muut kerran ovat keskenään sopuisasti.
Avatar
Aleksandra
kalkkuna
Viestit: 1163
Liittynyt: 22 Kesä 2011, 21:30
Paikkakunta: Vihti

Re: mitä teen

Viesti Kirjoittaja Aleksandra »

Samaa mieltä Goodmanin kanssa. :smt045 Kahta kanaa kohti olisi muutenkin parempi olla vain yksi kukko. Eivät kanaset olisi niin kovilla kukkojen 'käsittelyssä'.
EH46
tipu
Viestit: 31
Liittynyt: 17 Kesä 2013, 10:45
Paikkakunta: Joutsa

Re: mitä teen

Viesti Kirjoittaja EH46 »

Ilman muuta häirikkö pataan.
Marielina

Re: mitä teen

Viesti Kirjoittaja Marielina »

Minäkin kyllä laittaisin sen kukon pois :smt001
rilla

Re: mitä teen

Viesti Kirjoittaja rilla »

Kukolta kaula poikki.
Ylimääräiset kukot noin pikkuporukassa ovat vaan riesana! :smt027
Vastaa Viestiin