Loppu tuli :((

yleistä jutustelua

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

mahannus

Loppu tuli :((

Viesti Kirjoittaja mahannus »

Kissa jotenkin viimeyönä oli päässyt sisälle tarhaan ja tappoi 6 fasaania 1 jäi eloon :(((
piip sanon minä vaikkei sais noitua :smt021
Keväällä on sitten tyhjää huutava hautomakone 50kpl fasaaninmunia jos ei jostain saa jotain haudottavaa hankittua :smt017
Ei kai se auta ku vetästä kännit ja funtsia mille alkas :smt012
Maatikko

Re: Loppu tuli :((

Viesti Kirjoittaja Maatikko »

:-(
Voi surku!
Tiedän mitkä on tunnelmat, meilläkin kananpito loppunut jo kahteen otteeseen, koirahyökkäysten seurauksena. Uudestaan vaan yritetään.
fasunen

Viesti Kirjoittaja fasunen »

Multa voit ostaa edullisia siitosmunia keväällä tai vaikka aikuisia fasaaneja muutaman jos tulet hakemaan. Munat saa postissakin :smt023
Tuulia

Viesti Kirjoittaja Tuulia »

Voihan surku :crybaby:
voimia uuteen yritykseen !
tiina

Viesti Kirjoittaja tiina »

No voi villahousu :smt010
Tarmokas

Viesti Kirjoittaja Tarmokas »

No voi räkä, varsinainen killerikatti :smt011
Meillä kissat käy useinkin kanalassa, mutta onneksi metsästävät vaan hiiriä :smt009
Tsemppiä.
vardenji

Viesti Kirjoittaja vardenji »

Mulla oli viime kesänä sellanen kolli, jolle sain pari kertaa huutaa, kun alkoi ajaa kanoja :smt009 Sille kuitenkin kävi köpelösti, kun oli juuri se, jonka sit löysin osittain syötynä pihalta syksyllä... Oli aikas karmaseva aamu :smt010
JiiTee

Viesti Kirjoittaja JiiTee »

Voimia uuteen yritykseen :smt056
mahannus

Juu, Ylilaurin Kertulta kyselin jo munasia kevääksi alustavasti jos aloitan uudestaan.
Mua pistelee vihaksi kissan omistajien kommentit "ei kissa saa fasaania tapettua" , no piip kun mulla on tarha kissan jälkiä täynnä ja valokuvat otettuna ja mitattuna että se on 100% varmuudella ollut kissa eikä esim.supi tai näätä.
Harmittaahan tuo vaikkei rahallisesti mutta muuten ainakin, saan loukun tänään niin laitan pyyntiin ja pyydän sen roiston.
PieniHopea

Viesti Kirjoittaja PieniHopea »

Ei ollutkaan oma kissa?
Anna sille sit vähän armoa kun se menee vaistojensa mukaan eikä ajattele kuin ihmiset tai pohdi jotain moraalisääntöjä :smt001

Uutta fasaania vaan ja parempaa onnea!
mahannus

PieniHopea kirjoitti:Ei ollutkaan oma kissa?
Anna sille sit vähän armoa kun se menee vaistojensa mukaan eikä ajattele kuin ihmiset tai pohdi jotain moraalisääntöjä :smt001

Uutta fasaania vaan ja parempaa onnea!
Juu ei oma, tässä pyörinyt yks kulkukissa jo pitkään.. pari kuukautta sitten söi kuistilta pussista multa ison hauen...
nälkäinen mokoma taitaa olla.
vardenji

Kissa menee kohtuu helposti matolla peitettyyn supiloukkuun tuoreruuan perässä :smt045 Piti tosiaan peittää osittain ennen kun meni loukkuun!
Meiltä on yks haittakissa lähetetty löytöeläinkotiin viljalaarin saastuttamisesta. :smt018 Teki tarpeensa sinne ja poltopuihin. Loukutettiin nätti musta pitkäkarvainen kesykolli. Omistajaa ei löytynyt, joten pikkumies lähti Harmaatassuun jokioisiin.
Kun kissa jää loukkuun, saat vuorokauden aikaa etsiä omistaja, jonka jälkeen kissa etenee loukuttajan toimesta eteenpäin. Näin meillä ainakin meni. Loukuttaja tarkisti vaan ekana puhelimessa kysellen kissan käytöksestä että onko kesy vai villi. Noi täysin villit tapaukset lopetetaan ilmeisesti heti.
Tarmokas

Viesti Kirjoittaja Tarmokas »

Ei ollut tarkoitus puolustella mitenkään kissoja, onhan ne kauheita petoja, varsinkin jos on kulkukissa. Sorry, jos tuli sellainen käsitys. Kunhan vaan mietin miten meillä.
Meillä pistäis puolestaan kaikki siivekkäät tasaiseksi noi koirukset, jos olis tilaisuus. Onneksi katit antaa olla rauhassa.
vardenji

Ei tarmokas mitään hättää, kissansa kullakin :smt003 Mulle vaan tuntuu tulevan noita kulkukissoja kans. Ja niiden lempparipaikka tarpeidensa tekoon vaan sattuu olemaan toi kaurasiilo :smt013 Vuokraisännän kaurathan ne mutta minä siitä mieleni pahotan... Mammalla kissat ei myöskään koske kanoihin :smt045 Ja mun entinen pihakissa Nalle oli kanaystävällinen ja melkoinen rotantappaja.(entinen koska joku piti siitä mielestään enemmän kun minä :smt022 kissavarkaat pitäis saada kuriin...) Se hyppäs joskus lepopaikaltaan alas ja säikähti kun joutui keskelle kanalaumaa. Sille tuli äkkilähtö, kun kanat halus tutkia mikä se on :smt005
mik

Viesti Kirjoittaja mik »

Kyl mun kissat yrittäis nappaa ainakin jonkun tipuista tai nuorisoseurasta, jos vaan pääsisivät. Tuskin kyl isoon kävisivät.

Joskus kakarana, ku oltiin maalla niin mein kissa oli ottanut jäniksen, vaiks se jänis oli isompi ku kissa. Et kyl ne pystyy...
Vastaa Viestiin