Juu, olin siis kyllä kuullut että jättikochit on superhautojia ja -emoja mutta mutta..Meidän toinen jättikochirouva on nyt reilun kuukauden muninut ja kas, kas, nyt rouva on vajaan viikon pöjöttänyt pesässä hautomassa muovimunaa Täytyy sanoa että on hautomavietti kohdallaan...Voin siis lämpimästi suositella kaikille elävästä hautmakoneesta haaveileville
No meillä asunut kääpiökochin hautoi useaan otteeseen ihan tyhjää pesää pari kolme viikkoa... Se muni aina sopivaksi katsomansa poikueellisen (jotka syötiin sitä mukaa kun munia ilmaantui) ja ryhtyi sitten hautomaan
edit. haha ihan vahingossa valitsin kuukernupin kanssa saman silmienpyörityshymiön, onko tuo niin kuvaava tyhjää hautovalle
Kävin tänään Tiimarin valemunat ostamassa ja vein äsken ne pesään, Carmen samantien kapusi sinne ja asetteli muovimunat alleen! Saasnähdä rupeaako hautomaan, vai menikö vain munimaan! Minulla ois tiedossa haudottavia munia, jos onnistaa tuo haudonta yllytys! Illalla nähdään, kapuaako orrelle!
Viimeksi muokannut Wuohetar, 27 Maalis 2007, 12:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
No niin nyt sitten haudotaan kilpaa, toinen valemunia ja toinen tyhjää pesää! Päivän kisailivat kumpi saa valemunat haudottavakseen, ja tänään siellä oli Toska eilen Carmen! Pitänee laittaa oikeita haudottavia munia kummallekin!
Tänään tuli siitosmunat postissa, kävin heti viemässä ne valmiiksi lämpimiin pesiin. Kovasti yrittivät nokkia ja kähistä, etten saisi vaihdettua valemunia oikeisiin haudottaviin muniin! Nyt on haudottavana hämeen mustia ja kolmen viikon odotus, että onnistuuko haudonta!
Onnea Tiinalle haudonta projektiin, montako munaa on haudottavana? Minulla on kummallakin viisi, ettei tule kähinää kumpi hautoo eikä tarvi samassa pesässä kökkiä!
Tjaa...uskaltaisikohan tässä vielä kehua tuota brahmankin haudontavaistoa. No, koska en ole taikauskoinen, niin kerrottakoon, että meilläkin haudotaan! Jippii! Meeri, joka pyöräytti ekan munansa 27.2., on nyt ilmeisesti ihan tosissaan…Vajaan viikon se vain harjoitteli=hautoi muutaman tunnin---yön yli, mutta nyt näyttäisi pysyvän tiivisti pesässä. Saas nähdä miten käy…vielä 20 päivää jäljellä, joten ihan alussa ollaan vasta, mutta silti huippukivaa!